PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : onemli lütfen butun rc ciler dikkat etsin



gameower
20-06-2007, 14:42
arkadslar 19,06,2007 tarihinde ibo5_acay@hotmail.com adlı kişi ile bir sohpetimiz oldu elimde bulunan sıfır 22 e ile kenisinin bi ilan sitesinde acmıs olduğu kumadna ilanındaki alıcısız 6 kanal kumadna ile takas yapabilirmiyiz diye sordum su anda düşünmüyorm dedi ve biraz muhappetten sorna cıktık ertesi gun 20.06.2007 tarihinde kendisi heli ile taks demiştiniz deme diye bi ileti gonderdi bunun üzerine biraz konsutuk bir süre sonra konusmamız gerginleşti işte walkera guzel deil bunu herkez biliyor gibi soylemlere basladı sıfırı 250 ile 350 ytl arası bir heli nasıl guzel olmuyor anlamıs deilim kendi ilanındaki kuamdasını markasını hiç duymadım acıckası neyse bu tur soylemlerden sonra küfürler etmeye basladı ve cıktı bu konuyu acmamdaki sebeb bu kişi ile uğrasmayın yeni basladığını soyleyip ahkam kesmesi ve rc anlayısına ters davranıslars sergileyen bu kişi ile uğrasmayın ilanları ile ilgilenmemenizi oneriyorum.

kırımsız ucuslar

inspire
22-06-2007, 15:53
ewt aynen bende irtibata gectim tutuarsiz tutarsiz seyler soyluyor

designererhan
03-07-2007, 19:34
Çok teşekkür ederiz arkadaşlar dikkat etmeliyiz böyle şeylere..

designererhan
03-07-2007, 20:16
Hehe seni sahtekar adama kumanda lazım falan dedim herife bilgim yok nekadar bilmiyorum ama para sorun olmaz dedim hani zenginmişim gibi adam 8kanallı kumandayı sana 300e hallederim dedi

Hürricane_06
03-07-2007, 23:03
yav bız burda hobby yapıyoruz eglenip stres atmak ıstıyoruz bu tarz adamlar ınsanları daha fazla strese sokuyor hay allahhım yarabbım

MR.RC
03-07-2007, 23:12
yav bız burda hobby yapıyoruz eglenip stres atmak ıstıyoruz bu tarz adamlar ınsanları daha fazla strese sokuyor hay allahhım yarabbım

;oleeea: ;oleeea: ;oleeea:

gameower
04-07-2007, 14:27
ewt arkadslar cok haklsınız bu tur kişiler yuzunden zevkte alamıyoruz bu işten

QnTm
11-07-2007, 12:05
arkadaslar belki biliyorsunuzdur ama modelflight diye bir site var orada bircok seyi uygun fiyata bulabiliyorsunuz kumada lazımsa oraya bakmanızı tavsiye ederim...

damnedd
11-07-2007, 13:14
google de aratınca bir sürü modelflight çıkıyor. adresi tam verebilirmisin. açık adres ver :D::D:D:D:D:D bakkaldan solamı döneyim sağamı :P

350Zlower
11-07-2007, 20:59
çok haklısınız arkadaşlar böylelerden uzak durun!!

umakura
11-07-2007, 21:49
Ayıp walla bu adamların yaptığı şurda 3 kuruşluk zevkimiz var o nunda ağzına sı.ıyolar .Aman arkadaşlar DİKKAT!!!!

reco
11-07-2007, 22:01
SERTAC SEN KİMSİN TANIMIYORUM SENİ AMA NEDEN YAZDIĞINI NEDE OLSA OĞRENDİM HAKAN DEMİRCİ MİŞ MEYER BU KONUYA DAYANMASIN İYİ OLURDU AMA BEN BU KONUYU BURDA BİR DAHA ACIKLAMAK İSTİYORUM.

BEN HAKANA 400 YTL MUGEN MTX 3 VERDİM BUNU İNSANIN EN YAKIN ARKADAŞI BİLE YAPMAZ DİĞİLMİ VE HAKAN BANA 200 YTL VAR DEDİ BENDE PROBLEM DİĞİL DİGEREKDEN ARACI YOLLADIM 200 YTL BORCU KALMIŞTI BANA BENDE 6 AY NE ARADIM NE SORDUM 6 AY SONUNDA ARACI SATTIĞINI GÖRDÜM SIKIŞMIŞ O YÜZDEN 450 YTL YAZMIŞ EEEEEEE BENİM OKADAR KIYAK YAPTIM NE 6 AY ARADIM NE SORDUM BANA 50 YTL İNDİRİM YAPMIYACAKMI NEDE OLSA BANA 200 YTL BORCU VARDI BENDE O NA 200 YOLLADIM VE ARACIMI GERİ ALDIM BU DURUMDA NE ALACAK NEDE VERECEK KALMAMIŞTI BANA DURMADAN CAĞRI YAPIYORDU ARADIM VE BENDE KUMANDAYI İSTİYORDU ::) BENDE HİÇ BİRŞEY KUMANDAYI YOLLADIM VE ŞİMDİ NE ZORUNA GİDİYOR BİLMİYORUM AMA BANA COK KİN TUTMUŞ OLSA GEREK HAKAN SANA AZ KIYAKLAR YAPMADIM SENİ MODELCİLİĞE BAŞLATANDA BENİM HER KONUDA SANA YARDIMCI OLAN DA BENİM SEN MALZEME İSTEDİĞİN ZAMAN YOLLAYANDA BENİM SANA ŞU ANA KADAR 3 TANE ARACC VERDİM HERŞEYİNDEDE YARDIMCI OLDUM SERPENT KYOSHO MUGEN SANA İLK VERDİĞİM ARAC KYOSHODU ARACIN MOTORUNU PATLATTIN 100 YTL SANA MOTOR BULDUM 50 SİNİ BEN VERDİM NE ZORUM VARDI ??????? SERPENT VERDİM SATALIM DEDİM SATTIK SONRA BAŞKA Bİ SERPENT BULDUK SANA BENİM KONUŞMAMI İSTEDİĞİN SAHİBİ İLE ARADIM BEN KONUŞTUM SANA HER KONUDA YARDIMCI OLDUM AMA SEN İSE BANA HALA KİN TUTMUŞSUN NEYSE SERTAC BUDA KONUNUN SANA CEVABI BİRDAHA KİMSELER HİÇBİR KONUNUN İCEREĞİNİ BİLMEDEN BENCE BURAYA HİÇ BİRŞEY YAZMASIN BENDE HERKEZİN HAKKINDA HERŞEY DUYUYORUM BENİ DOLANDIRANLAR OLDU AMA BEN HİÇ BİR ZAMAN BAHSETMEDİM İZMİRDE OTURUYORUM İSTTANBULLARA KADAR GİTTİM AVİNİ BULDUM BABASINI BULDUM KENDİSİNİ BULDUM BANA NAMUS SÖZÜ VERİPDE MALZEMELERİMİ YOLLAMAYANLAR OLDU BUDA BUNLARDA Sİ,ZLERE Bİ DERS OLDUN HOŞCAKALIN BEN BU FORMLARA GİREMİYORUM ALLAH DAN SEVENLERİMİZ VARKİ HABER VERİYORLAR Bİ ZORU OLAN BENİ BULSUN recepasena@hotmail.com

red_fin
11-07-2007, 23:22
iyi de niye bağırıyorsun..

Bir daha büyük harfle yazma.

Büyük harf, forum jargonunda BAĞIRMAK anlamına gelir.

manyaq007
12-07-2007, 02:30
Ne Demek İstedigini Anlamadim Sen Kime Soyluyosun Bu Laflari ?

erdemd
12-07-2007, 09:42
bence karşılıklı internet üzerinden alış veriş yaparken vericeginiz. 10-20 milyona bakmayıp online satış ve açık arttırma siteleri üzerinden alınız. Sonuçta mal elinize ulaşınca paranızı sitenin hazunundan karşıdakinin eline gittiği için dolandırıcılık yapamaz kolay kolay.