PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : sizce en iyi pahalı araba hangisi



350Zlower
11-07-2007, 17:58
hangisi en iyi pahalı araba

demirci
11-07-2007, 18:28
burası bir RC forum sitesidir, RC'nin ne anlama geldiğini sanırım biliyorsun bilmiyorsanda anlatayım "RC" açılımı "R"adio "C"ontrol dür, buda radyo frekansıyla çalışlan kumandayla konntrol edilebilen model araçlara verilen genel kısaltmadır..

bu yukardaki yazdığın modeller hangi "RC" üretici firmaların modelleridir acaba?

SERTAN CAN
11-07-2007, 18:48
burası bir RC forum sitesidir, RC'nin ne anlama geldiğini sanırım biliyorsun bilmiyorsanda anlatayım "RC" açılımı "R"adio "C"ontrol dür, buda radyo frekansıyla çalışlan kumandayla konntrol edilebilen model araçlara verilen genel kısaltmadır..

bu yukardaki yazdığın modeller hangi "RC" üretici firmaların modelleridir acaba?

+1000:ahhahyt: :ahhahyt: :ahhahyt:

djnone
11-07-2007, 20:54
forumda freezone bolumu var bu bolum neden acilmis peki.. sadece rc ile ilgili konular icinmi???? bende bunu soruyorum hadi bakalim

muratiqua
11-07-2007, 23:58
yok yok seçmece bunlar..

SwTaArRs
12-07-2007, 00:19
bir günde en fazla anketi kim açar yarışması mı yapılıyor anlamadım. bu kaçıncı anket?

M_tech
12-07-2007, 00:22
freezone a açıldığı sürece açılmasında bir sakınca yok sonuçta orası da gereksiz şeyleri yazmak için mevcut.

demirci
12-07-2007, 01:09
Haklısınız arkadaşlar burası lüzumsuz şeylerin konusulabileceği bi bölüm ve ben bukadar lüzumsuz bi konuya gereksiz post attığım için hatalıyım kendimden utanıyorum kusura bakmayın, siz bana aldırmayın gene lüzumsuz muhabbetlerinize devam edin...

ALI
12-07-2007, 03:09
yok yok seçmece bunlar..

:)

Seth
12-07-2007, 08:13
Freezone tabiki ismi itibari ile forum kuralları dahilinde her konunun konuşulabileceği yerdir. Ancak Forumun genel profili RC üzerine kurulu iken, neredeyse hiç RC postu atmadan (yada çok az atıp) sadece otomobiller ile ilgili anket açmak da normal değil. Bir iki ankete katıldım, ancak işin suyu çıktı.

Ben Avukatım mesela, o zaman hiç RC ile ilgil post atmayıp doldurayım free zone u hukuk ile ilgili konu ve anketlerle. Kaldı ki, free zone demek garbage demek değil, yani burada konuşulan şeyler gereksiz, saçma veya post kasmak için olmamalı.

Tabi bunlar benim görüşlerim, isteyen katılır isteyen katılmaz. Ancak katılmayanların cevapların saygı çerçevesinde rica edeyim. Çünkü son zamanlarda forumun genel gidişinden dolayı birbirimizle saygılı konuşmayı talep eder hale geldik.

350Zlower
12-07-2007, 11:05
haklısınız galiba arkadaşlar özür dilerim

Seth
12-07-2007, 11:09
haklısınız galiba arkadaşlar özür dilerim

Kesinlikle canını sıkacağın yada özür dileyeceğin bir durum yok ortada. :)

ultrags_mert
14-07-2007, 18:04
Bana göre Bugatti Veyron ama oda seçeneklerde yok seçeneklerde olanlardan
Dodge Viperdır.

ayerten53
14-07-2007, 18:06
ayrıca ferrari f430,aston martin db9 ve ford gt nin 0 da kalması enteresan oldu sanki :D

bO4aY
15-07-2007, 01:45
1.5 trilyonla dünyanın en pahalı arabası veyrondan sonra sanırım carera gt ama maclaren f1de pahalıdır

djnone
15-07-2007, 01:53
dunyanin en pahali spor arabasi bugatti veyrondur.. en iyiside budur ama bana gore en iyisi ferrari f430 cunku tipi hosuma gidiyo bugattide tip yok asalet yok.. carrera gt de iyi hele sesi ama ferrari f 430 seceneklerin en iyisi her nekadar vurdunmu dagilsada :)

Ozancan92
18-07-2007, 03:09
Arkadaşlar herkese merhaba...Bu ankette yer alan araçlar arasında en pahalısı Mc Laren Mercedes Slr 722 Edition'dur.Bu aracın Almanyadaki fiyatı 646.000 Euro'dur.Bu fiyat Türkiye'de ortalama iki katına çıkıyor yani 1.3 milyon euro...Ayrıca SLR 722'nin Amerika'da satışı yapılmıyor...:D :hannhan:Ancak dünyanın en pahalısını sorarsan Bugatti Veyron EB 16/4 derim...Fiyatı normalde 1,2 milyon euro olan bu araç Türkiye'ye geldiği takdirde ağır vergilerden dolayı fiyat 2.4 milyon euro'yu buluyor...Spor sınıfın dışına çıkarsak Maybach 62 S'i ve Rolls-Royce Phantom'u unutmak olmaz tabi....:cool:

Ozancan92
18-07-2007, 03:10
Arkadaşlar herkese merhaba...Bu ankette yer alan araçlar arasında en pahalısı Mc Laren Mercedes Slr 722 Edition'dur.Bu aracın Almanyadaki fiyatı 646.000 Euro'dur.Bu fiyat Türkiye'de ortalama iki katına çıkıyor yani 1.3 milyon euro...Ayrıca SLR 722'nin Amerika'da satışı yapılmıyor...:D :hannhan:Ancak dünyanın en pahalısını sorarsan Bugatti Veyron EB 16/4 derim...Fiyatı normalde 1,2 milyon euro olan bu araç Türkiye'ye geldiği takdirde ağır vergilerden dolayı fiyat 2.4 milyon euro'yu buluyor...Spor sınıfın dışına çıkarsak Maybach 62 S'i ve Rolls-Royce Phantom'u unutmak olmaz tabi....:cool:

A.fox
18-07-2007, 11:50
valla onu bunu bilmem ordaki araçların hepsi çöp bana göre bence en iyi araba pahalılık açısından da ford mustang dir nedemişler alırsın ford olursun lord :D neyse mustang üzerine tanımam oraya forg gt 40 yazmışsın ama o ford olcaktı :P

designererhan
19-07-2007, 23:30
DB9un sürüşü süper viper ise badeta bir felaket vitesleri ve yol tutuşu berbat ayrıca ferrarinin de debriyajı tamamen bir felaket bence en iyisi lamborghini

burakk7
20-07-2007, 00:43
bildiğim kadarıyla en düşük fiyatlı olan corvette okadar güce 70.000 euro diye biliyorum.

bO4aY
20-07-2007, 00:48
DB9un sürüşü süper viper ise badeta bir felaket vitesleri ve yol tutuşu berbat ayrıca ferrarinin de debriyajı tamamen bir felaket bence en iyisi lamborghini

çok ilginç olmuş diğer arabalar hakkında o kadar çoook güzel falan demişsin sonra en sevdiğim lamborghini demişsin :lol: :lol:

Seth
20-07-2007, 15:37
DB9un sürüşü süper viper ise badeta bir felaket vitesleri ve yol tutuşu berbat ayrıca ferrarinin de debriyajı tamamen bir felaket bence en iyisi lamborghini


Nerden edindin bu bilgileri? :) Ben bir tek 360 Modena kullandım, o da hepi topu 20 dakika, debriyajı falan gayet güzeldi yani.

MSenturk
20-07-2007, 16:07
Arkadaslar cok yasayin....
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rapor
20-07-2007, 16:58
Arkadaş çok discoveriy izliyor :D:D

Enewwss
20-07-2007, 18:53
En iyi pahalı araba Mercedes s320 dir ;) şu yukardakilerle 4-5 saat sonra beyin çıtırdamaları geçirebilirsiniz ama s320 ile dünyanın öbür ucuna gitseniz yorulmassınız konfor güvenlik klas imaj herşey var... okadar atik bir görüntüsüolmasa bile içinde bir canavar yatıyor :) ayrıca bu ağır hava çok güzel gidiyor o Mercedes yıldızına pahsı da dudak uçuklatıyor... :(

TAM 180 bin euro !! ama ben bundan alıcam kafaya koydum :D (Tabi RC olarak)