PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : tb02 aldım



yigit1905
29-10-2004, 18:39
arkadaşlar sonun da tb02 yi aldım.aldığım kişi ise weed abimiz(kemal).çok sağolsun çok güzel bir araba toparlamış ve bugün aleti test ettim 13*3 la sonuç harika.ep alıcakların dikkatine şiddetle tb02 almanız rica olunur :D

engine02
29-10-2004, 18:58
hayırlı olsun yigit harbi ii mi alet ya egger bi tane elektrikli alırsam diosun ki tb 02 mi al ??

yigit1905
29-10-2004, 19:09
kesinlikle mehmet abidede var alan çok memnun alette

xibalba
29-10-2004, 19:39
hayırlı olsun.. bu galiba 3. araban dimi.. ehh darısı seneye başımıza.. ama sen t-maxx i o adi herife kaptırmadın mı..

ooo
29-10-2004, 19:42
yaa beyler ben xibalba nın kardeşiyim bu gün abim istanbıl dan buraya geldi.. en son o giriş yapmış beni hatırla seçiliymiş yani üstteki mesaj benden ona göre.. ok..

mrserhan
29-10-2004, 23:22
yiğit aman bunu satarken dikkat et oldumu ;)

yigit1905
30-10-2004, 09:00
satmam bunu.:) bu arada t-maxx i kaptırmadım sst 2000 ni kaptırdım :censor::censor::censor::censor::censor::censor::censor::censor:e.

jrcem
30-10-2004, 11:28
valla harılı olsun iyi günlerde sorunsuz kullanman dileğiyle...

YoL_GezeR
30-10-2004, 13:48
Hayırlı olsun yiğit kazasız belasız sürüşler bir de kaptırımsız günler dileğiyle... :D :D

denizfeneri
30-10-2004, 13:56
Yiğit bey hayırlı olsun araban sonunda Ankara'da TB-02'li bir rakip buldum kendime. Sormak istediğin bir şey olursa haber ver. Dişli oranlarına ve yalama olmaması için vidaları sıkarken dikkat et. Birde pil yuvası. Koyduğun pil hariket etmemeli yoksa kaza sırasında pil tutacağını kırıyor haberin olsun. Difransiyel ayarlarına da dikkat etmeyi unutma...

yigit1905
30-10-2004, 18:30
şimdiden çıktı bile soru.
1-yeni ansera piste gittim ve 35 lik yağlarla değiştirdim ve bikaç abi baktı falan araba halıda sıfır çizio napıım gıcık oldum bide pil fırladı şu die-cast midir nedir o soketlerden taktırıcam

yigit1905
30-10-2004, 18:41
bu arada araba hiç yol tutmadı süspansiyonları öncer en altta arka en üstte yaptım.her türlüde denedik olmadı yaww :(

omer_yildir
30-10-2004, 21:54
yıgıt basta hayırlı olsun ta03 den sonra ıyı gelmıstır sana :) ılk once lastıklerın sertlıklerıne baktınmı? artı olarak yag sert mı yumusakmı? yaylara baktınmı? bırde amaortısoru ne kadar yatay duruma gelırse o kadar kayarak gıdıyor araba .. ona da dıkkat et dıklestırısen tepkılerı daha anı oluyor..

yigit1905
31-10-2004, 10:08
yağ dün 35lik koydum.lastiklerin durumunun iyi olması lazım jaco zaten.

omer_yildir
31-10-2004, 15:20
lastıkler eskıyse bayatlıyor yıgıt...

anchor_et
06-05-2005, 12:20
beyler bende tb-02 yi yeni aldım ve yol tutuş problemi yaşıyorum...

spin atıp duruyo.. virajları sanki nikko gibi alıyo...yane alamıyo... spin....spin... spin...... öfff nedir promlem anlıyamadım.
walla tt-01 manyak yol tutuyodu. tt-01 e spin attırmak için yapmadıım cambazlık kalmıyordu(evet biraz abarttım:) )
yane bi yerde bi yanlışlık var tt-01 den tb-002 ye geçtik hesapta ama yol tutuş daha kötü oldu.
yardım bekliyorum arkadaşlar.

denizfeneri
06-05-2005, 12:26
Spin atmasının bir kaç nedeni olabilir. İlk akla gelen lastiklerdir. Açılarını düzgün ayarla. Kitapçıktaki ayarları harfiyen yap. Daha sonra amortisörleri kontrol et. Yağını ve açısını. Hala olmuyorsa diff'leri kontrol et. Kullanım kılavuzundaki talimatlara uy. Araba iki çekere üştüğü içinde spin atıyor olabilir. Bu da difransiyel içindeki ince uzun vidanın kırılmasından kaynaklanıyordur.Bunları bir dene şimdilik benden bu kadar...

anchor_et
06-05-2005, 12:58
bu kadar kısa zamanda cevap geleceğini ummuyordum.ayrıyrten denizfeneri kardeşim tb-02 ile ilgili yazılarını okuyodum bende tb-02 ye geçince bi problem yaşadıımda senin tecrubelerininden faydalanabileceğimi umuyodum açıkcası. cevabın ilk senden gelmesi mutlu etti beni yane..
lastiklerim foam lastik.. ii yol tutmaları gerekir sanırım
ayrıca 4 çekerde bi problem yok..
ön amortisörler en dik konumda, arka amortisörler 2. en dik konumda..( tavsiyelere göre dik konumda olması yol tutuş açısından faydalı;sorun yok gibi amortisör konusundada..)
bana kalsa söylediin gibi tekerlek açısından kaynaklanıyor olabilir.. çünki 4 tekerde içten basıyo yere.. yane sadece yere dokunan kısımları iç kısım yanaklar..
bi deniyim bakalım
bu acemi canınızı sıkmıyor umarım
bi gün soru sorandan; soru cevaplayana gelme umuduyla diyim...

anchor_et
06-05-2005, 20:57
teker açılarını hallettim ama yol tutmamaya sebep veren ana sebep o değilmiş.. ana sorun araç nerdeyse 2 çekere düşmesi imiş. 2 tekere düşmesine neden olan sebepte ball dif teki metal pulların yerinden kopması ve yuvasını yemesi imiş. pulları aynen yerine kaliteli bi japonla yapıştırdık monte ettik sonuçta sorun halloldu gibi görünüyo, yol tutuş felan süper oldu ama ben tam emin değilim. yarın tam kurumasını bekleyip bi deniyecem. bakalım hayırlısı artık. yok olmassa bana yeni bi ball dif siparişi görünüyor sanırım. ball difle bu tarz sorun yaşayan sadece ben miyim arkadaşlar?

yigit1905
07-05-2005, 09:16
hayır,neredeyse tüm tb02 sahipleri :fire: bu ball diff. i bıktırdı beni.Elimde olsa öne one-way alıcam en yakın zamanda.Artık one-way li araba kullanmaya alıştım artısıda olduğu için fırsattan istifade bi one-way görünüyor bana.

yigit1905
07-05-2005, 09:25
Yiğit bey hayırlı olsun araban sonunda Ankara'da TB-02'li bir rakip buldum kendime. Sormak istediğin bir şey olursa haber ver. Dişli oranlarına ve yalama olmaması için vidaları sıkarken dikkat et. Birde pil yuvası. Koyduğun pil hariket etmemeli yoksa kaza sırasında pil tutacağını kırıyor haberin olsun. Difransiyel ayarlarına da dikkat etmeyi unutma...


ben şu an bunları uygulayıp dinleseydim hiçibirşeyi olmayacaktı arabamın.1-Dişli kutusunun üstü yalama oldu
2-Pil yuvası o yüzden kırıldı
3-Diff. ayarına dikkat etmediğim için diff. vidası kırılmıştı :)

aytugcaglar
07-05-2005, 10:06
yaw banada bı elektırklı tavsıye edın ya soyle hem ucuz hem gusel gıden... ?? fıyatlar nerlerde???

anchor_et
07-05-2005, 19:09
aha ii olucak hastanın dr. ayaana gelirmiş. kardeş sıfır gibi tt-01 imi satıyorum. bir vidası bile yalama değil, hiç bir sorunu yok tamiya rz süper tork modifiye motor takmışım 6-7 kez kullanılmış yeni full bakımı yapılmış bi arabadır kendileri:) ilgilenirsen detaylı özellikleri satılık rc ilanlarında ...

yigit1905
07-05-2005, 21:48
bence bu ara ya tb02 ya ta04 alınır.Uygun fiyat güzel araba olarak.

BARSİ72
07-05-2005, 22:03
ta 04 ü bende beğendim zira tb02 var ama ta04 kayışlı tabi aklımdan geçmiyor değil.

aytugcaglar
08-05-2005, 11:43
tt-01 baslangıc modelı flanmı? ... bu arada schumaer nasıl ep bı arac ben hem gp ıle ılgılendıgım ıcın ep hakkında bılgım cok az ....

anchor_et
08-05-2005, 12:29
evet başlangıç modelide denilebilir veya ralli tarzı bi modelde denilebilir. aslımda bakarsan tt-o1 e tamiya önem veriyor. güncel bi modeldir. ralli formatında bi araçtır demek bana daha uygun geliyor. tb-02 ler narin aletler sokak kullanımına gelmiyorlar.. alçaklar, içine bi sürü taş,çakıl felan giriyor, narinler ... gibi..
ama tt-01 ler tabiri caizse tb-02 nin yanında taş gibi kalıyor.yeni başlıyan birinin sokakta kolayca bitarafını kıramıyacağı bi alet. o bakımdan yenibaşlama modelide denilebilir. ayrıca modifiye imkanı gayet geniştir. bütcene kalmış bi iş.. örnek olarak muhammet abimizin arabasına bakabilirsin

denizfeneri
09-05-2005, 11:15
Tb-02 için narin aletler yazmışsın ama bu pekte doğru değil. Önemli olan aracı iyi tanımak ve ayarlarını doğru yapmak. Araba kesinlikle sokak ve offroad kullanımı için uygun değil ama pistte kullanıldığı taktirde yıllarca kullanılabilecek bir araba. Özellikle gölbaşı pistinde arabamın başına gelmeyen tipte kaza kalmadı ama oluşan hasarların tamamı benim acemiliğimden kaynaklandı. Chasis son derece sağlam ve yedeği ise son derce ucuz. Yedek parça problemi hemen hemen yok ve parça fiyatları son derce makul. Araba için alçak demişsin ancak yükseklik ayarını ayptıktan ve dişli büyük lastiklerden taktıktan sonra tt-01 ile aynı yüksekliğe ulaşır. Dişli kutusunun vidaları iyi sıkılmış ve yalama olmadıysa içine taş falan girmesi mümkün değil. Tek sorun servo kolunun arasına taşın girip servoyu kitlemesi. Acemilik günlerimde bu arabayı yükseltip nikko arazi lastikleri ile offroad olarak uzun süre kullanmıştım...(tavsiye etmem, sadece çok nazik ve kırılgan olmadığını belirtmek istedim)

anchor_et
10-05-2005, 01:23
oki bab...