PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : tuned pipe-motor



E_M_İ_R
11-05-2004, 23:49
slm ben towerden tuned pipe alacağım pekı bı her motora uyarmı yoksa ozel mı secmem gereklı???

C@NO
11-05-2004, 23:55
benim bildğim kadarıyla her tuned pipe her motora uymuyo.senin motor neydi?

E_M_İ_R
13-05-2004, 13:55
benım motor 15fe aslında o.s fln almayı dusunuyorum mt ye

C@NO
13-05-2004, 16:48
bence motoru almışken bide tuned pipe al.(tabi o alcağın motora uyan bi tane)

E_M_İ_R
13-05-2004, 17:49
mt ye 15 lık bı os taksam fena olmaz herhalde
bırde bısıs daha sorucam bu gun kullanırken fak ettım ıkı depo kullandım ve çok fazla ara vermeden kullandım motor rolantıde bı sure durunca rolantı dusuyor sonrada stop edıyor sebebbı ne olabılır ?Motor yenı yanı pıston gomlek fln

C@NO
13-05-2004, 17:57
karbüratörün orda bi benzin ayar vidası var bi de arabanın rölanti ayarı var(benimkinde)onu bi yarım tur falan sola doğru çevirirsen düzelebilir.

E_M_İ_R
13-05-2004, 21:20
karburetor benzın ayarı ztn kısık 2-3 tur baya kısdım araba hızlansın dıye gercı pıston gomler omru gıdıyor ama

RoCCo
13-05-2004, 21:41
tuned pipe alırken boylarına dikkat etmeni öneririm sonra arabananın ölçülerine sığmazsa sorun yaşayabilirsin

C@NO
13-05-2004, 22:19
yok işte benim bahsettiğim o değil. arabada bi benzin ayarı var bide onun öbür tarafında bi tane daha var.işte benim bahsettiğim o ayar vidası benimde başıma gelmişti arabam hiç çalışmıyo o vidayı biraz açınca düzeldi

E_M_İ_R
13-05-2004, 22:32
hıyr eyer o vıdada sorun olsa motor soğukkende aynı seyı yapar bu mnotoru durmadan 2 depo fln kullanırsan yapıyor bu arada cevap ıcın sağol un.