PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yapilmayan rc araba kepleri ?



Frky
07-10-2009, 20:18
Merhaba cogu rc firmalari daha cok modern rc araclarin yani ornek olarak rally de birinci olan araclar sonra cok pahali olan araclarin keplerini yapiyolar arada daha bir eski model araclarda oluyor. Bu firmalar neden hic brodway olsun sahin olsun peugeot 106 anadol gibi araclarin kepini yapmiyolar belki o kadar cok satilmayabilir ama illaki kar yaparlar diye dusunuyorum. Ben mesela tofas kus serisi peugeot 106 ve boradway gibi araclarin kepini goremedim. Asil merak ettigim en cok hangi rc kepi olsa satislari cok iyi olur. Benim ilk aklima gelen tofas kus serisi hele de sahin daha once bir forumda tofaslarin diecasti cikarilicakmis falan firmalarla konusuyolardi anket yaptilar sonra kaldi. Bende merak ettim hangisi yapilsa daha cok satar sizce?

hakan_41
07-10-2009, 20:38
kim yapıcak şahin , broadway kepini ? :D hpi mi tamiya mı ? bu araçlardan haberleri var mı acaba ? hadi haberlerı var diyelim sadece türklere özel kep çıkartmazlar adamlar..:)

japon araçlarını çıkartmaları yeterli olur bizim için (adamlar japon çünkü) , şöyle mazdanın , hondanın , nissanın binek arabalarını yapsınlar yeter bence :)

ama inşallah ilerde türk kep firmalarını piyasada görürüz , böyle birşeyi herkez ister :)

serci
07-10-2009, 20:38
Fiat Palio:)

gmork
07-10-2009, 20:45
murat 124 yada kartal ?

serkan8848
07-10-2009, 20:52
haha bu oneri çok ucuk bir öneri olmuş biraz sanırm.hpı ve tamiyanın işi gücü yok anadol,brodway,serçemi yapıcaklar :D
komik bir öneri olmuş:D

Enewwss
07-10-2009, 20:58
aslında kep üretimi çok zor değil gibime geliyor. kalıbını yapıp thermoform yöntemi ile bolca üretilebilir ama piyasadaki isteğe bağlı.

SeRmEy87
07-10-2009, 21:32
bence en çok şahin'in kepi tutulurdu :D

Frky
07-10-2009, 21:37
Ya murat 124 gitt opetinkini 100 bin adet galiba siparis vermisler hemen tukenince 200 bin daha siparis vermisler bu kadar gitt satiliyosa tofas sahin falan satilmazmi neden 200 bin siparisten sonra yine siparis vermediler dediyseniz bilmiyorum belki bir anlasmazlik olmustur bisey olmusturda satmamislardir. Ama 300 bin adet rahat satildiysa bu sahin falan anadolda rahat rahat satilir diye dusunuyorum ben gitt kacirdim almak istedim ama alamadim birde hemen satilamsinin sebebi 12 ytl ye mi ne satilmasi olabilir sonra benzin puanalriyla aliniyodu tamiya tt-01 kepi yaparlarsa bu kadar cok hemen satilmaz fiyatlari fazla gelebilir ama nikko turu bisey 1:16 falan 60 ytl civari satiliyo o sekilde olsa alinabilir diye dusunuyorum.

taha_rc
07-10-2009, 21:39
aslında kep üretimi çok zor değil gibime geliyor. kalıbını yapıp thermoform yöntemi ile bolca üretilebilir ama piyasadaki isteğe bağlı.

o yöntemin ne olduğunu bilmiyorum ama ;

forumda birisi daha önceden kepin yapım mantığının kabartılı stickerlerle aynı olduğunu anlatmıştı hatta kendisi ofsetciymiş yapabileceğini bile söylemişti

BaTuHaN 06
07-10-2009, 22:00
Ya murat 124 gitt opetinkini 100 bin adet galiba siparis vermisler hemen tukenince 200 bin daha siparis vermisler bu kadar gitt satiliyosa tofas sahin falan satilmazmi neden 200 bin siparisten sonra yine siparis vermediler dediyseniz bilmiyorum belki bir anlasmazlik olmustur bisey olmusturda satmamislardir. Ama 300 bin adet rahat satildiysa bu sahin falan anadolda rahat rahat satilir diye dusunuyorum ben gitt kacirdim almak istedim ama alamadim birde hemen satilamsinin sebebi 12 ytl ye mi ne satilmasi olabilir sonra benzin puanalriyla aliniyodu tamiya tt-01 kepi yaparlarsa bu kadar cok hemen satilmaz fiyatlari fazla gelebilir ama nikko turu bisey 1:16 falan 60 ytl civari satiliyo o sekilde olsa alinabilir diye dusunuyorum.

Düşünmeye devam et ozaman ;) :) Gitt --> Model araç kebi arasındaki bağlantıyı kuramadım bu arada :)

tayfun0029
07-10-2009, 22:08
Murat 131 T stop istiyoruz:D

emresener
08-10-2009, 00:39
Bende 106 kep var :D:D:D

Frky
08-10-2009, 01:28
gitt bir turk arabasidir yani murat 124 ve bu yuzden cok satildi tofas sarisi falan olursa ayni ilgi gorur baglantiyi anladin mi simdi

HondatugraL
08-10-2009, 17:24
ben Honda CRX Si-R yapılsın ısterdım varmıkı acaba 1991 model valla 200 mıyon deseler yıne alırım:D

SPEED57
08-10-2009, 17:37
fiat palio:)
fiat palio mcd firmasinda var

hakan_41
08-10-2009, 18:53
Ya murat 124 gitt opetinkini 100 bin adet galiba siparis vermisler hemen tukenince 200 bin daha siparis vermisler bu kadar gitt satiliyosa tofas sahin falan satilmazmi neden 200 bin siparisten sonra yine siparis vermediler dediyseniz bilmiyorum belki bir anlasmazlik olmustur bisey olmusturda satmamislardir. Ama 300 bin adet rahat satildiysa bu sahin falan anadolda rahat rahat satilir diye dusunuyorum ben gitt kacirdim almak istedim ama alamadim birde hemen satilamsinin sebebi 12 ytl ye mi ne satilmasi olabilir sonra benzin puanalriyla aliniyodu tamiya tt-01 kepi yaparlarsa bu kadar cok hemen satilmaz fiyatlari fazla gelebilir ama nikko turu bisey 1:16 falan 60 ytl civari satiliyo o sekilde olsa alinabilir diye dusunuyorum.

furkancım almasına alırızda , yapıcak firma yok onu diyoruz ;)

polikarbonat dediğimiz madde bildiğin plastik şişe işte :D birilerini bulup yaptırmak lazım :D

Frky
08-10-2009, 19:00
Ya ben yapan var demedimki zaten türk arabasıyla falan uğraşmazlar. Ama olsa iyi olurdu dıyorum.

Enewwss
08-10-2009, 19:36
http://ozkanturker.brinkster.net/makaleler/vakum/index.htm

thermoform yöntemi bu şekilde oluyor. sanırım bizim kullandığımız keplerde böyle üretiliyor. mcdnin bir videosunda da bunu yaptıklarını görmüştüm.

tr_arif_tr
08-10-2009, 20:30
Pointac - Firebird =)

ilarven
08-10-2009, 20:50
ben doblo ticari taksi kepini istiyorum(caddy/connect/combo/kango vs.de olabilir bu).
taksicilik aşkım debreşti :):):)

serci
08-10-2009, 21:20
fiat palio mcd firmasinda var

palionu 2001 kasası lazım ama bidiğin varsa önerebilir misin?

Enewwss
08-10-2009, 22:01
mcd ise o 1/5 ölçektir ama.