PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cat 385 excavator



yalçınadalı
19-01-2010, 01:53
selam arkadaşlar yeni yapmakta oldugum makinama bi süre ara vermek zorunda kalmıştım şimdi biraz zamanım oldu bazı kısımlarıda yaptım.

rcmanyaqı
19-01-2010, 02:04
Çok muhteşem olmuş ellerinize sağlık...Saçma olcak biraz ama servoların hareketine göre o kollarda oynıcakmı? :D

yalçınadalı
19-01-2010, 02:14
teşekkürler servo kullanmıyorum zaten kardeş..sevoların dönüş dereceleri bu makinaya yetmiyor.

Kamyoncu
19-01-2010, 03:57
Metaller basamakları neyden yaptınız ve nerden aldınız ?

eca
19-01-2010, 10:46
ilginç bir çalışma, en sevdiğim iş makinasıdır excavatorler

_S_R_
19-01-2010, 16:00
mükemmel bir çalışma olacağına hiç kuşkum yok..kolay gelsin..

yalçınadalı
19-01-2010, 18:15
paletleri resim çekebilmek için koydum geçici olarak.. o paletler bu resimdeki makinanın değildir..motorlar elime ulaştında çalışmalarıma bırazdaha hız vereceğim inşallah. arkadaşlar emeğe saygı göstediğiniz teşekkürederim

_S_R_
20-01-2010, 19:46
gövdeyi yaparken malzeme olarak ne kullanıyorsunuz..

yalçınadalı
21-01-2010, 01:58
malzeme, makinanın kısımlarına göre değişebiliyor.bazı yerleri alüminyum bazı yerleri plexi, kullanıyorum.yuk çekmeyen yerleri plexi. yüke giren yerleri alüminyum yapıyorum...

sinanasl
21-01-2010, 12:21
çok güzel bir çalışma olmuş eline sağlık senden bir ricam olucak bu pleksi uygulamasını bbiraz açsan nasıl yapıyorsun malzemeleri nereden temin ediyorsun şu an bende bir esxavatör çalışması yapıyorum kabin uygulmasında denemek istiyorum

mgm
21-01-2010, 16:15
Güzel bir calisma devamini sabirsizlikla bekliyorum.Selamlar.

yalçınadalı
22-01-2010, 04:01
tşekkürler arkadaşlar.plexi malzemesini reklam panosu yapan reklamcılarda bulabılırsınız.

yalçınadalı
30-01-2010, 00:06
arkadaşlar kova ile alt şase kısımları da bıttı sayılır.bitmiş olan parçaların hepsını birleştirdikten sonra geriye pistonlar ve bazı detaylar kalıyor.ilerleyen zamanlarda resim koyarım..

ordulububu
30-01-2010, 14:33
güzel oloyor kardeş ellerine sağlık inşallah yakın zamanda bende bu rc iş makınasına giriş yapcam

mgm
31-01-2010, 00:57
Selam;
cok güzel oldugunu söylememek yapilan ise ve emege saygisizlik olur. Keske kepcenin kendisini bakirdan veya pirincten kivirarak ve soguk lehim kullanarak yapsaydiniz daha dayanikli olurdu diye düsünüyorum.
Devamini bekliyorum. Saygilar.

greens57
31-01-2010, 06:01
gerçekten çok ince işçiliğiniz var birebir kullanıdığınız malzemeye çok hakimsizniz elinize sağlık

yalçınadalı
05-02-2010, 02:40
arkadaşlar makinanın bıtmesine az bir zaman kaldı.bazı eksıkleri var onlarıda tamamlayınca yine resimleri eklerim.. şuan resimlerdeki aşamaya gelmiş bulunuyorum. saygılar....

doomhammer
05-02-2010, 11:33
İşçiliğiniz ve verdiğiniz detaylar çok harika, ancak mehmet beye ben de katılıyorum. Daha sağlam, mümkünse metal, malzemelerle yapabilirseniz birkaç bin euroluk muadillerinden farkı kalmaz.

_S_R_
07-02-2010, 16:32
gerçekten çok güzel oluyor eöeğinize sağlık..

taha_rc
09-02-2010, 19:04
yine döktürmüşsünüz abi hadi hayırlısı

yalçınadalı
10-02-2010, 00:44
arkadaşlar makinamın çok az bir iki yeri kaldı. oralarıda inşallah bir haftaya kalmaz biter.yorumlarınızı bekliyorum saygılar.

yalçınadalı
10-02-2010, 01:22
bomlar ve paletler

yalçınadalı
10-02-2010, 15:15
arkadaşlar makinanın yazılarınıda yapıştırınca tamamdır. ilerleyen günlerde havanın iyi olduğu zaman bi dekapaj işine girecem.videosunu o zaman çekmeyi düşünüyorum.yorumlarınızı bekliyorum.saygılar..

doomhammer
10-02-2010, 18:34
Ellerinize sağlık, olayı çözmüşsünüz :) Tebrik ediyorum.

_S_R_
11-02-2010, 17:27
gerçekten mükemmel emeğinize sağlık...

m.furkan
12-02-2010, 19:45
yalçın abi süper olmuş ellerine sağlıkk

yalçınadalı
12-02-2010, 20:00
teşekkür ediyorum arkadaşlar.makinamı beğendiğiniz için umarım herkesin bir excavatoru veya her hangi bir iş makinası olur.makinaya son olarak bir kaç boya şerit çektim. yazılar çıksın onuda yapıştırınca tamam oluyor.

demirci
12-02-2010, 23:53
büyük emek var, tebrikler.
videosunu görmek isterdim..

yalçınadalı
14-02-2010, 14:15
kumda resimlerini ve videolarını çektim makinanın.

yalçınadalı
14-02-2010, 15:37
resimler.vıdeoları bu linkte izleyebilirsiniz..http://www.youtube.com/watch?v=05B55x-e4sI

tombulll
14-02-2010, 21:28
Fevkalade olmuş bayıldım. :) Elinize sağlık

m.furkan
16-02-2010, 10:27
yalçın abi anladığım kadarıyla kumanda heralde ps 2 kumandası olması lazım çok süper olmuş diyecek söz yok hayran kaldım süperr

yalçınadalı
21-02-2010, 01:00
teşekkürederim arkadaşlar sağolun.umarım sizinde bir iş makinanız olur.saygılar.

m.furkan
21-02-2010, 01:17
inş :)

aMeT
24-02-2010, 21:59
kova ile motorun iletişimim nasıl saglıyorsun

yalçınadalı
16-03-2010, 00:08
dişlilerle saglıyorum..

rc_pilot33
10-04-2010, 12:35
Bu, Konuya Yabancıyım iş makinalarına. bunun makinanın adını ben beko diyebiliyordum :D ama başkaymış tabi çok güzel olmuş Elinize Sağlık, Nekdar Masraf Oldu ne Tür bir malzeme ve plan göz önüne aldınız elektroniği ne gibi malzemeler kullnadınız kumandanz gördüğüm kadarıyla kablolu rc sinin yapmak mümkünmü elimde 4 kanal bir kumanda varda,
Şimdiden Teşekürler,
volkan :)

mecaoz
13-04-2010, 22:47
oncelikle tebrikler


fakat konuda sadece mekanik aksamdan bahsetmişiniz kumanda iletişimi baglantıları kısacası elektronik kısmında neler ver acaba?

birde palet kısmındaki o kaucuk kısmı nereden temin ettiniz acaba? bunların metal olanlarının nerelerde satıldıgını yada nasıl yapıldıgını biliyor musunuz acaba?

yalçınadalı
19-05-2010, 00:58
kumanda, batarya, ve kumanda düğmelerinden oluşuyor kumanda kendi yapımımdır. paletlere gelince metel paletleri nerden bulabılırsın bilmiyorum ama benimkiler plastik onlarıda kendim yaptım. TEŞEKKÜRLER..

orhantekkan
19-05-2010, 09:17
Çok güzel bir çalışma ellerinize sağlık. Burada kullandığınız pistonlar hidrolik değil sanırım biraz çalışma prensibinden bahsedermisiniz resimli olarak.

pit10
22-06-2010, 16:08
Emeğine sağlık! Benim bi sorum olucak;

Bende bir excavatör yapıyorum fakat bir yerde tıkandım...
Siz bu aracın kol hareketini nasıl yaptınız ve malzemeleri nereden bulabilirim?

Benim projem de bitince resimlerini yeni bir konu açarak paylaşırım.

bolubeyi
26-06-2010, 11:33
Gerçekten çok güzel olmuş
Ellerin dert görmesin
Daha nice iş makinaları yapman dileğiyle..

mgm
27-06-2010, 10:39
Yapmis oldugunuz is herkesin yapabilecegi bir model degil. Görünüs ve hareket olarak cok orantili tam bir unikat olmus.Ellerinize saglik.

yalçınadalı
28-06-2010, 10:48
bu güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar...iş makinaları gerçekten bir başka zevkli oluyor......

yalçınadalı
09-07-2010, 00:05
arkadaşlar CAT 385 LME.....http://www.youtube.com/watch?v=05B55x-e4sI.....

yalçınadalı
09-07-2010, 00:21
buda EX 700 BE LC......http://www.youtube.com/watch?v=twIZv2EV_N8&feature=related...

yalçınadalı
09-07-2010, 00:24
BUDA CAT 385 C ....http://www.youtube.com/watch?v=2ZV8MrdRUao&feature=related....

yalçınadalı
09-07-2010, 00:25
BUDA HITACHI 700 LC...UZUN BOM.....http://www.youtube.com/watch?v=XogxPEgdpJA&feature=related.....

yalçınadalı
09-07-2010, 00:25
Yorumlarınızı bekliyorum saygılar.... Yalçın adalı...

erdincgulten
18-07-2010, 14:24
s.a. verdiğiniz emekle güzel iş çıkarmışsınız. excavatorleri karşı ilgim var arıyorum bildiğiniz üzere satan ya da satılık var mı fiyatları ne kadardır.

yalçınadalı
19-07-2010, 11:28
a.s. bildiğim kadarıyla türkiyede satan bir firma yok.almanyadan geliyor....3000,,eurodan başlıyor,6000 euroya kadar çıkıyor fiyatlar..

mayiss
16-09-2010, 21:17
arkadaslar bende bu excavator istiyorum kimle konusmalıyım lütfen yardım

Frky
16-09-2010, 21:48
a.s. bildiğim kadarıyla türkiyede satan bir firma yok.almanyadan geliyor....3000,,eurodan başlıyor,6000 euroya kadar çıkıyor fiyatlar..

3000 eurodan başlıyorsa bu iş makinalarına o 6 bin tl vermeye değer mi bilmiyorum tabiki ilgi ile alakalı mcd ler 2500 civarında kullanıyosun gez ister drift yap isteğine kalmış ama hani hız yok pek işlev yok kum kaldır vs başka ne işe yarar bilmem. Ama 3000 euro en düşüğü için gerçekten çok.

atmaca53
16-09-2010, 23:07
ben videoları izleyorum ilk videoda kumandanın kepçeye kablo ile bağlı olduğunu gördüm galiba tam olarak rc değil. ama kaliteli bir araca benziyor. tepkisi iyi acaba ucuz şekile bunlardan bulabileceğimiz bir yer yok mu?

yalçınadalı
28-09-2010, 18:42
Evet makina kablolu kardeş ama çevrilebilir tabiki..

yalçınadalı
28-09-2010, 18:58
.........yalcindemir06@windowslive.com. .........................

mgm
28-09-2010, 19:37
Yalcin
Söyleyecek kelime bulamiyorum mükemmel modeller yapmissin.
Gercekten modelcilik konusun da tam ustalik sergilemissiniz.
Yapmis oldugunuz modeller proportionel olarak yapilmis.
Kablo lu olusu pek önemli degil, Önemli olan harika calisiyor olmasi.Ufak bir operasyonla RC ye döndürülebilir.
Tekrar tebrikler.:eyweyw::eyweyw::eyweyw:

atmaca53
28-09-2010, 20:05
şimdi anladığım kadarıyla kollara hareketi sert kablolar ile yapıyor. şasedeki bir motor bir tarafa dönerken bağlı olduğu kablo ile kolu bir tarafa kaldırıyor , motor diğer tarafa dönerken kolu indiriyor anlamış mıyım? yani her kol için 3 tane motor var. ben bir arkadaşın hidrolikli sistemini düşündüm acaba bu araca uyar mı diye düşünüyorum. uzaktan kumanda olur mu diyen arkadaşlara da şöyle düşündüm sonucunda üzerindeki motorlar fırçalı ve her motor için ayrı bir esc ve bu esc'leri bağlayabileceğimiz 6 kanal bir kumanda ile komut verebiliriz. ben yakından görme durumum varmı acaba? çok ilgimi çekti.

yalçınadalı
28-09-2010, 23:05
atmaca 53 kardeş sana şöyle söyleyim makinanın çalışma sistemini çok daha çok düşünmen lazım.. çünkü senin tahmin ettiğin ve anladığın sistemle uzaktan yakından alakası yok... ben ankaradayım makinayı ankaraya gelirsen görebilirsiniz... teşekkürler..

atmaca53
29-09-2010, 00:36
Ankara'ya gelemem galiba. ama ben yine de merak ettim. çünkü yaptığınız sistem stabil çalışıyor, izledikçe ne kadar güzel yaptığınızı gördüm. kepçelerin kovaları kum ile dolu oluyor. ben birde mesela kova yük ile doluyken kepçenin kendisi sağa sola hareket edebiliyor mu? (kendi ekseninde değil)

yalçınadalı
29-09-2010, 01:55
kardeş gerçek makina ile istediğin hangı hareketi yapabiliyorsan buda aynı hareketleri yapabiliyor.. kova dolu iken yuruyor donuyor ve daha butun hareketleri yapabiliyor...

atmaca53
29-09-2010, 02:02
peki güç olarak nasıl bir pil veya güç kaynağı kullanıyorsun? açıkçası el becerin çok hoşuma gitti araçları birebir hazırlamışsın...

yalçınadalı
29-09-2010, 02:07
12 wolt batarya ile çalışıyor 1 saate yakın bir zaman dayanıyor bataryası. ... teşekkürederim kardeş sağolasın

atmaca53
29-09-2010, 02:11
12 volt dediğin motosiklet akülerinden bahsediyorsun galiba. şaside mi duruyor yoksa dışarıdan mı güç sağlıyorsun? merak ettiğim diğer konu kepçe güçü ne kadr? mesela yeri kazabiliyor mu? yoksa hazır kumda mı daha iyi?

yalçınadalı
08-10-2010, 18:13
selam iş makinaları ile ilgilenen arkadaşlar bu link,e bakın teşekkürler.....http://www.hobbyrc.com/forum/classifieds.php?do=viewitem&itemid=718 saygılar

ismail1900
30-11-2010, 17:26
yalcın bey ben almanyadan bı arkadasımdan bı excavator sıparısı verrdım 300euro cıvarı bı malzeme sanırım bu fıyat<a aksamı plastık olanlar var degıl mı
bana soyledıgı boyutlar 72*22*69 2200 kg agırlıgın da dedı
acaba bu malzemeyle ne kadar ıs yapabılırız cevap ıcın sımdıden tesekkurler

atmaca53
01-12-2010, 09:24
aldığınız ürünü bende merak ettim link atabilir misiniz?

ismail1900
02-12-2010, 02:38
tam bılgım yok kendısı gordu sadece ben beklıyorum ınsallah guzel bısey gelsın bıraz hevesımı alayım dıye dusundum cunku gerceklerıne yakın modeller 5000dolar yada euro :)

yalçınadalı
02-12-2010, 18:44
ismail kardeş senin tarif ettiğine göre bu makina plastik, güçlü bir makina olduğunu sanmıyorum. ve kum,da pek iş yapmaz ama diğier hafif malzemelerde performansı daha iyi olur. teşekkürler

ismail1900
04-12-2010, 17:44
yıne de bu modelle hevesımı alabılırım sanırım
yanı hafıf toprak yada kaldırılmıs toprakta ıs gorur mu ?
cevap ıcın teskkr yıne de

fatih-i
04-12-2010, 19:40
hevesini almakdak ziyade hayal kırıklığı yapar bence :=) kumla hiçbir işlem yapamıyorusn o tip kepçelerle

yalçınadalı
18-12-2010, 16:19
evet sanırım biraz olsun hevesinizi almanıza yardımcı olur. kaldırılmış yada kurumuş hafif toprakta çalışabilir...