PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : hpi rs4 mü yoksa motorsiklet olan fazer 600 mü ? :D



alper0017
20-01-2010, 23:27
Meraba herkese.Bu cumartesi hpi rs4'ümü fazer 600le kapıştırıcam.Ayarlarını olabildiğince iyi yapmaya çalıştım.Sizce yarış kimin olur bahisleri şimdiden alalım:).

tayfun0029
20-01-2010, 23:33
Meraba herkese.Bu cumartesi hpi rs4'ümü fazer 600le kapıştırıcam.Ayarlarını olabildiğince iyi yapmaya çalıştım.Sizce yarış kimin olur bahisleri şimdiden alalım:).

Pek bi şansın yok bence:) Motosikleti Googlede arattım öle yabana atılcak bişeye benzemyo:)

ReD_SkY
20-01-2010, 23:35
Brushless li olsa belki dicem ama nitrolu bir araç imkanı yok tozuna yetişemez...

Snatch
20-01-2010, 23:42
Yamaha fazer 600 tabiikide :)

alport
21-01-2010, 00:02
Mesafeye bağlı. En fazla ilk 100m içinde geçebilirsin.

MSenturk
21-01-2010, 00:06
Mesafeye bağlı. En fazla ilk 100m içinde geçebilirsin.

+1
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Ep olursada (BL) tahsinin dedigi gibi tartisilir..!

Snatch
21-01-2010, 00:18
motorun 0-100 ü 3.2 sn..

Maniak
21-01-2010, 00:24
600 lük YAMAHA motordan bahsediyoruz arkadaşlar .. :D

marcoscimbom
21-01-2010, 00:30
rs4 bence ilk 5 metrede fırlar sonra tozu yutar :D aynı olay istanbul parkta da oldu.

alper0017
21-01-2010, 09:23
Öncelikle konuyla ilgilenen tüm herkese teşekkür ederim:).Son günlerde aracımın uzun mesafede en iyi hızlanmayı yakalaması için uğraşıyorum bayaa ama tabi göz var nizam var fazerin da hızlanmasını gözlerimle gördüm.Dediğiniz gibi bende ilk 10 metrede rs4'ün gerisinde fazerin geçiceğini düşünüyorum ama tabi arabama da güvenmek geri kalmıyorum :D

Snatch
29-01-2010, 02:47
evet sonuç nedir ?

sarkolemma
29-01-2010, 03:26
Bence bahis şu olmalı ilk kaç metrede önde olur rs4 :) ben 10 metre diyorum :)

tnagas
29-01-2010, 03:49
bende suzuki gsr 600 var fazerle eş değer egerki 98hp olanı ise :) işin zor ama 78 hp ise alırısn ben 1 vites 100km tam 2 attıgımda 101km den devam ediyor 1-100 2.6 3 saniye :D artık sen hesapla bende denicem benim rs4 dü birine vericem kalkıcam ama alırım merak ettim sonucu benim motor 98hp

KAÇMAZ57
29-01-2010, 04:17
bu tip motorla kapışabilmesi için nitronun gücünü yere tam ani şekilde ileten kayış aktarmalı araç en azından gs olmalı sonrasında ise serpent,mugen,scumacher,nitro 4tech ler 100kmh ulaşana kadar motora tozunu yutturur.ancak safkan bir yarış motorunda iş iki kullanıcınında tecrübesine kalmış herşey olabilir .

onder82
29-01-2010, 04:18
Bence Rs4 alır fazer kullanan biri olarak konuşuyorum bildigimiz racing motorlar kadar seri kalkmıyor 50-100 m aracı düz bir şekilde götürebilirsen alırsın diyorum :)

alper0017
30-01-2010, 03:06
Sonuç rs4 seyir halindeyken 2.vites dişlisi korezyonu :)

onder82
30-01-2010, 03:27
Rs4 aldı dimi :)

tnagas
30-01-2010, 04:19
tebrikler:)

Snatch
30-01-2010, 05:24
Rs4 e helal o zaman :D

Fatih GÜLTEPE
30-01-2010, 09:50
bende suzuki gsr 600 var fazerle eş değer egerki 98hp olanı ise :) işin zor ama 78 hp ise alırısn ben 1 vites 100km tam 2 attıgımda 101km den devam ediyor 1-100 2.6 3 saniye :D artık sen hesapla bende denicem benim rs4 dü birine vericem kalkıcam ama alırım merak ettim sonucu benim motor 98hp

Buluşmaya motorunla gelirsin sen motorla ben rs4 le kalkarız hatta yaza doğru sen motor ben fusion 28 le kalkarım.Alırım anahtarını ona göre.