PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : rustlerımın son hali



caner80
24-01-2011, 15:15
Rustler vxl e 8'li led kiti taktım. arkada wheely bar ın üstüne de 1/10 e-revo nun rüzgarlığını taktım. Baktım rustler için rüzgarlık yok bende kendim yaptım:) nasıl olmuş sizce?

smhsn
24-01-2011, 20:13
güzel olmuş ön ledlerin akşam faydası var mı acaba

caner80
24-01-2011, 20:30
Evet faydasi oluyo. Hem yolu gorebiliyorsun hemde arabanin nerede oldugunu goruyosun. Uzaklara yolladigin zaman kontrolu daha kolay oluyor.

xside
24-01-2011, 21:05
hepsinden daha iyisi spoiler olmuş :) çok yakışmış elinize sağlık

atinch
24-01-2011, 21:53
Işık da Spoiler'da gayet güzel olmuş Hatta aynı spoiler'dan bende Slash'ım için almayı düşünüyorum.
Kırımsız sürüşler dilerim.

caner80
24-01-2011, 22:47
Araci 3s 5000 mah lipo ile kullaniyorum tam gaz verdiginde arac devamli takla atiyordu. Spoiler i taktiktan sonra artik takla atmiyo. Sadece kafa kaldiriyor. 2 teker gidiyorum rahatca. Tavsiye ederim sizlerede..

ertu k.
21-01-2012, 01:41
Hocam merhaba, 1 yıl arayla soru soruyorum biraz ilginç ama :) Bende Rustler sipariş ettim de spoiler takla atmasını önlüyor dediğiniz için dikkatimi çekti. Rustlerda spoiler takacak yer mevcut mudur? Yoksa siz kendi el becerinizle uğraşıp mı taktınız? Yani ben spoiler alsam araçta takacak yer mevcut mudur? Teşekkür ederim inş hala forumdasınızdır :)

Nobran
21-01-2012, 04:47
Hocam merhaba, 1 yıl arayla soru soruyorum biraz ilginç ama :) Bende Rustler sipariş ettim de spoiler takla atmasını önlüyor dediğiniz için dikkatimi çekti. Rustlerda spoiler takacak yer mevcut mudur? Yoksa siz kendi el becerinizle uğraşıp mı taktınız? Yani ben spoiler alsam araçta takacak yer mevcut mudur? Teşekkür ederim inş hala forumdasınızdır :)

En son dün giriş yapmış burayı gözden kaçırıp cevap yazmayabilir, birde mesaj atmakta fayda var gibi:)

ertu k.
21-01-2012, 14:26
En son dün giriş yapmış burayı gözden kaçırıp cevap yazmayabilir, birde mesaj atmakta fayda var gibi:)

Eyvallah Muzaffer ya ben sana ne diyim valla benden çok sen ilgileniyorsun benim mesajlarla saolasın valla çok :)

caner80
10-02-2012, 13:05
merhaba arkadaşlar. bende mesajı yeni gördüm ertuğrul a özelden konuyla ilgili bilgi verilmiştir.

RC42
14-03-2012, 19:34
rustler vxl nasıl abi güzel mi e revo vxl 1 16 ve 2.el fırçasız e maxx bide bu araba 3ünün arda kldım hngısı sizce

caner80
14-03-2012, 21:58
Ben cok memnundum. Cok hizli bir arac tek dezavantaji 2 çeker. Ona göre değerlendir. Eğer 4 çeker istiyorsan sakın alma. Ben 1 sene kullandiktan sonra sattim ve savage flux aldim.

hector_54
17-03-2012, 01:24
Değişik hava katmış eliniz sağlık...