Rc malzeme yardımı


Konu Bilgileri;


  •  » Konudaki mesaj sayısı : 12
  •  » Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Sayfayı Paylaşın :



Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 12 arasi kadar sonuc gösteriliyor


  1. #1
    Abilerim, kardeşlerim arkadaşımla rc araba yapmak istiyoruz mümkün olduğunca hazır parçalardan kaçınıp kendimiz uğraşmak istiyoruz.Demir kesme, kaynak yapabilme gibi şansımız yok şaseden başlamayı düşünüyoruz kıl testere vb. bir araçla kolay kesip biçilecek ve dayanıklı olan bir malzeme önerebilir misiniz? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

  2. #2
    Fiber kullanabilirsin
    powered by DEMİ®©İ

  3. #3
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Nereden Nereden
    İstanbul-Zeytinburnu
    Yaş Yaş
    41
    Grafik işleri yapanların kullandığı 3-4-5-10 mm kalınlıklarında olabilen beyaz üzerine pano gibi istenilen grafik resim işi sıvanan beyaz bir malzeme var ismini hatırlayamadım bunu kullanabilirsin, maket bıçağıylada kesebilirsiniz.

    Fotoblok un plastik olanı.
    Teknik servis

  4. #4
    Şafak abi sence o biraz kötü olmazmı yoksa senin dediğin başkamı çünki benim düşünceme göre o biraz kolay kırılıyor.

  5. #5
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Nereden Nereden
    İstanbul-Zeytinburnu
    Yaş Yaş
    41
    Alıntı E-revo_1997 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şafak abi sence o biraz kötü olmazmı yoksa senin dediğin başkamı çünki benim düşünceme göre o biraz kolay kırılıyor.
    Aynı şeyden bahsediyorsak kolay kırılma değilde esnek ama sağlam birşey, benim dediğim pek kırılgan olacak kadar fiber veya çıtır çıtır birşey değil.
    Teknik servis

  6. #6
    Alıntı Ş@f@k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı şeyden bahsediyorsak kolay kırılma değilde esnek ama sağlam birşey, benim dediğim pek kırılgan olacak kadar fiber veya çıtır çıtır birşey değil.
    Hah işte o evet kırılmayıp esniyor bence onu kullanıp altınada bir alüminyüm levha çekerse hem darbe anında o parça esneyerek esc motor vs. korur alimünyumda durup dururken esnemesini önler.

  7. #7
    Benim görüşüm aracın belirli kısımları için farklı parçalar kullanılması gerek mesela salıncak rot vs gibi parçalar için paslanmaz argon teli öneririm istediğiniz gibi penseyle büküp şekil verebilirsiniz bulunması kolay inceden kalına istediğiniz çapta var. Ben sadece bu telleri teflon parçalarla birleştirerek
    Basit bi robot yapmıştım.
    Ekleme ve menteşe gibi kısımlar için elimde patlak bi adaptörü parçalayıp ondan çıkan metal saç parçalarını kullanmıştım.
    Bu işler pratik zeka,araştırma en önemlisi emek ve bolca sabır ister oturup 2 günde bi RC araç yapalım diye düşünüyorsanız kendinizi boşuna yormayın derim.

  8. #8
    Önerileriniz için teşekkür ederim. Mehmet abi makine mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyiz hep ders hep ders nereye kadar, bir uğraş edinmek istiyoruz. İlk olarak elektrikli bi rc model düşünüyoruz tekerlekler motor vs gibi şeyler vardı zaten eğer alnımızın akıyla yapabilirsek bi de benzinli bir model yapmayı düşünürüz. Tek sıkıntımız kaynak demir işleme kesme gibi şeyleri yapma olanağımızın olmaması o yüzden kolay kesip şekil verebileceğimiz malzeme araştırıyoruz.

  9. #9
    Inanın bu yaptığınız uygulamalar işi ciddi alırsanız derslerden çok daha faydalı olacaktır.
    Tavsiyem işin mekanik kısmına yoğunlaşıp mümkün ölçüde büyük bi araç yapmanız.
    Bu da kesmeden delmeden kaynak kullanmadan nasıl olur bilemiyorum.
    Bolca vida ve somun kullanacaksınız .
    Kolay gelsin.

  10. #10
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jul 2007
    Nereden Nereden
    İstanbul-Zeytinburnu
    Yaş Yaş
    41
    Bahsettiğim malzemenin adını buldum ''foreks'' miş...

    Karbon çubuklarlada model araç yapılabilir.Düz levha halinde karbon formlar var.
    Teknik servis

  11. #11
    Alıntı Ş@f@k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğim malzemenin adını buldum ''foreks'' miş...

    Karbon çubuklarlada model araç yapılabilir.Düz levha halinde karbon formlar var.
    Bilimsel adı foreks olabilir.Reklamcılarda Dekota olarak bilinir.Bu iş için uygunmu bilemiyorum.Fazlaca esnek.Kep vs. için uygun fakat şase için kullanılabilirmi bilemiyorum.Kesip biçmeden, kaynatmadan bu işi yapmak biraz zor.Allah yardımcınız olsun.
    E-maxx

  12. #12
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bazı hocalarımızdan da fikir alıp başlayacağız inş. Ortaya güzel bir şey çıkarda bizde foruma koyup bizimle aynı durumda olan sınırlı olanaklı arkadaşlara yol göstermiş oluruz

Facebook Comments

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. malzeme montajları
    Konu Sahibi kıvanç48 Forum Balık Tutma Tekneleri
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 13-09-2011, 17:54
  2. malzeme temin yardımı
    Konu Sahibi asic Forum Malzemeler
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 29-05-2011, 13:45
  3. Malzeme!
    Konu Sahibi ako74 Forum Kılavuz Kaptan
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 31-07-2010, 20:57
  4. her tür arızalı malzeme
    Konu Sahibi DjMucit Forum Elektronik
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 05-10-2007, 12:02
  5. malzeme talepleri
    Konu Sahibi selimkerem Forum Yurtdışı Satış Firmaları
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 25-02-2005, 21:53

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •