PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bu Hafta Ankarada Harİkalar Dİyarinda BuluŞalim



kertenkebelek
16-11-2006, 21:27
Arkadaşlar bu hafta sonu pazar günü harikalar diyarında buluşalım.ben batıkentteyim.sabah çıkarız akşama kadar pist uygun olursa süreriz araçlarımızı.yalnız pistte bir toz sorunu varmış onun içinde süpürgeleri hazırlayın temizlik yaparız:D
msnden görüşelim derim ben:kertenkebelek31@hotmail.com

bu arada tarih;19/11/2006 dır.:ahhahyt:

kertenkebelek
16-11-2006, 22:54
arkadaşlar üşenecek bir durum yok.hem pisti deneriz hemde bilgi edinip tanışmış oluruz:ahhahyt:
ayrıca evi batıkente yakın olanlar bizimle birliktede gelebilir yani:ımmm:

red_fin
17-11-2006, 09:39
Harikalar diyarındaki pisti kullanabileceğini zannetmiyorum. Belediye o pisti kiraya vermişti, çocuklar için akülü araba kiralıyorlar orada, model araba kullanımına izin vereceklerini zannetmiyorum. Ama iyi şanslar size. Kullanmayı başarırsanız haber verin..

kertenkebelek
17-11-2006, 20:09
bir kaç arkadaş gidip kullanmış.ya zaten bu soğuk ta kimse parka filan gidip akülü araba sürmez bence ordaki yetkili insanlardan da izin aldık mı olay tamamdır.zaten her dakika arabaya binmez çocuklar.bide bunun olmasında kışın etkisi var.neyse başarırsak videoları filan paylaşırım.ordaki olayları filan anlatırım.

emremuhammet
17-11-2006, 20:41
merhaba ben emre harikalar diyarına çok yakınım izlemek için gelebilirmyimm acaba..

savage_ss_4.6
19-11-2006, 18:26
abi ne dicem ben ahlatlıbel pisti derim en iyisi o bence