PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Arkadaşler ne heli alıyım yardım



Emir_Han®c
02-03-2007, 16:23
aradaslar ben yenı baslıcam daha once ep helı kullandım sımdı raptor 30 almak gıbı bı planım var daha kolay ucuyoolarmıs bana fikir vemenizi ve yol göstermenizi istiyorum...

red_fin
02-03-2007, 17:15
İnsan her zaman her istediğini elde edemez..

Bir de rica etmeyi dene bakalım..

Emir_Han®c
03-03-2007, 16:39
ben ederım ve etttım artık raptor 50 se em var :):):):):ahhahyt:

RoCCo
04-03-2007, 21:02
Süpppppeeeeer bir helikopter . Çok fena 3D yapıyor . Uçuşu falan 10 üzerinden 10 . Kırımsız uçuşlar .

pepsicola
05-03-2007, 02:30
bence 50 cunku her acıdan yeterlı ben 30 lara asıgım cunku 30 ıle 30 dakıkaya yakın ucus yapabılıyorum ama 50 bıraz cok yakıyor gıbı) acıkcası ben 30 dan 50 ye gecıste cok zorlandım bence dırek 50 den basla

Emir_Han®c
05-03-2007, 09:35
arkadaşlar herkese çok teşekkür ederim ilg gp helim olcak kumandam yolda işte futaba bi 6 kanal pcm heli kumandası aldım bakalım gusel ce ucmak adına gunde 5 saate yakın sımılatorde calısıyorumm sadece şeyi merak ediyorum bu aletlere full şekilde canopy giydirmesi yapılıyo bbunları nerden bula bılırım acaba :eyweyw:

red_fin
05-03-2007, 11:31
...bana fikir vemenizi ve yol göstermenizi istiyorum...

Ben bu tavrını kastetmiştim...

RoCCo
05-03-2007, 12:01
Felaket bir model Raptor . Kalite desek şu ana kadar sahip olduğum en kaliteli model diyebilirim . Aerodinamiği falan mükemmel . Yok böyle bir alet .

freesky
05-03-2007, 15:29
İnşallah bende bu yaz 90 SE almayı planlıyorum.Üzerine bir de güzel bir Bell222 Airwolf Scale,işlem tamamdır. :)

firatp
05-03-2007, 15:55
bence 50 cunku her acıdan yeterlı ben 30 lara asıgım cunku 30 ıle 30 dakıkaya yakın ucus yapabılıyorum ama 50 bıraz cok yakıyor gıbı) acıkcası ben 30 dan 50 ye gecıste cok zorlandım bence dırek 50 den basla

50 tam depoyla ne kadar havada kalabliyor? Ölçtünüz mü?
Teşekkürler,

pepsicola
05-03-2007, 20:06
12 dakika

Emir_Han®c
06-03-2007, 00:04
ya içim cok rahat etti bana kumanda konusunda yardım cı olursanız sewınırım kumandam yok su an ne alıuyım yada elınde olan arkadas varsa yardımcı olursa sevınırım

danil
06-03-2007, 19:27
Bence en az Futaba 7CHP almalısınız. Bende Raptor 30 için bu kumandayı aldım. Henüz motorun rodajını yapıp uçuşlara başlamadım ama aynı kumandayı TREX'de kullanıyorum. Süper bir alet tabi bu iş için ayırdığınız paranız 400-450 dolara çıkabilirse o zaman 9CHP tam süper olur. Ben himodel'den 285 dolara alıcı-verici ve 4 servo ile set olarak 7CHP aldım ama param tükendiği ve birde GYRO'ya para verdiğimden. Mümkünce en iyi kumandaları alamak lazım bu aletler süper menüleri throttle-pitch curve girme Gyro ayarları süper. Şimdiden hayırlı olsun. Kırımsız uçuşlar.

Emir_Han®c
06-03-2007, 21:42
walla cok tesekkurler herkese kumanda ben de 9 kanal futaba dıyorum ama bılmıyorum ya lında olayı abartıp 14ch lerden alcan da saçma our bıraz sanırım :D:D:D:D tesekkur ler arkadaslar

firatp
07-03-2007, 09:48
Futaba 9 herkesin cok tavsiye ettiği bir kumanda.
Bende once fuataba 7 yeter dedim ama baktım içime sinmedi 9 aldım. Çokda memnunum. Kumandada birçok özellik var. Belki acemi iken işimeize yaramasada ilerde kesinlikle uçuş kolaylı ve estetiği sağlayacak fonksiyonları kullanarız. (örneğin swashplate>throttle mix- hover esnasında swashplaete bir komut verildiğinde otomatik gaz vererek hover stabilitesini artırması gibi)

Ayrıca 9'larda modül değiştirme imkanı ile spektrum 2,4 modülü alıp kanal karışması sorununda çözüş oluruz.

Birde Zaten 6 kanal helikoptere gidiyor, geriye en az 2 kanal kalsınki ,ilerde governor du retractı takabilelim.

Emir_Han®c
07-03-2007, 23:17
sağ olun şimdilik 7 kanal bı futaba almaya karar verdim yazın yurt dısından akrabaarım gelcek onları kandırırsam 14 ch cok ıstıyom olmassa bıtane 9 ch aldırıcam simdilik bu kanıya vardım

bluesymp
02-04-2007, 01:25
Arkadaşlar selamlar,
Kısmetse ben de aranıza katılmak istiyorum. Rc helikopterler benim için de bi tutku oldu artık ve bi tane almayı çok istiyorum. Konuşmalarınızı takip ettiğim ve önceden de duyduğum için bir Raptor 50 olabilir. Emirhan, sanırım heline sen yeni kavuştun öncelikle hayırlı olsun ve kazasız zevkler diliyorum. Bir de sana ne kadara malolduğunu ve nereden aldığını sorabilir miyim acaba?
Şimdiden teşekkürler.
Görüşmek üzre..