PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 03.06.2007 eskişehir buluşması fotolar



burakk7
03-06-2007, 22:36
videolarda yarın umarım beğenirsiniz. :eeeeyoo:

burakk7
03-06-2007, 22:41
ilk resimde adem vardı arkadan kesmek zorunda kaldım nedenini bilakis anlatırım :)

nzferby
03-06-2007, 22:50
güzel resimler güzel bir gün :D:D ah bide receiverim bozulmasaydı...yatırdık aslan gibi 2 arabayı:D teşekkürler burakçım...:D

TuninGTi
03-06-2007, 22:53
harika walla süper

burakk7
03-06-2007, 22:58
nazif sende sağlam geçir bir haftanı be abicim bi dişliler bi receiver bakalım allah kırımdan korusun haftaya nolcak umarım haftaya daha güzel bir buluşma olur. gelemicem demiştin ama ben genede bekliyorum seni yoksa bu güzel kepleri nasıl çekeriz. alper abinin 64mustangide bitmiş olur. yanyana şöle

rc-es
04-06-2007, 09:13
Eline sağlık Burak! Resimler harika! :)

burakk7
04-06-2007, 09:33
rica ederim gökhan abi sizin arabalar güzel olmasa resimler güzel olmazdı. :)

aceven
04-06-2007, 21:58
fotolar muhtesem perfekto ben de naziften özenip onundayarmlarıyla arabama eksoz yaptım resimlerini az sonra koyucam:) hayırdır ben neden kestim burnumu felanmı karıstırıyodum :)

burakk7
04-06-2007, 22:14
yok atletle olunca bilmiyorum anla işte :) merak ettım çağatayda yaptı nazifte bakalım hangısı daha güzel :)

cagatayhh
04-06-2007, 22:45
burak videoları bekliyoruz dört gözle...;)

burakk7
04-06-2007, 22:50
ya hangisini koysam diye bakıyorum esas videolar sende hocam takip videoları

Mustafa B.
05-06-2007, 17:19
Burakçım harika fotolar için çok teşekkür ederiz sayende süper bi resim albümümüz oldu!
Arkadaşlar ısmarladığım jant, lastik ve gear cover parçaları kargoya verilmiş haftaya benim evoyu baştan yaratacam ayrıca yetiştirebilirsem atom karınca Alfa GTA da sahnede olacak hemde anormal bir performansla!!

burakk7
05-06-2007, 18:12
ooo mustafa abi bekliyoruz sabırsızlıkla sana süper bir video hazırlıyorum. 1-2saat içinde youtubeye vericem. hemen sitede yayınlarım.

esesli_bth
05-06-2007, 19:00
Sırf sizinle takılmak için satıcam uçağı helikopter alıcam mustafa abi :D valla uçak biraz sıktı beni biraz daha zor denizlere yelken açıcam :D

cagatayhh
05-06-2007, 19:39
ooo eskişehirde bi raptor görelim artık o zaman!!!

esesli_bth
05-06-2007, 20:12
çağatay abi almayı çok isitiyorum ama babama helikopter alıcam desem evden kovar :D uçağı alalı 1 ay olmadı çünkü ama en geç yazın sonunda bi raptor görüceksiniz gibi geliyor bana :D

Mustafa B.
05-06-2007, 20:20
Burakcım videoyu sabırsızlıkla bekliyorum sanırım şu çektiğin muhreşem takla sahneli video değil mi:eeeeyoo:

Batuhancım helikopter muhteşem bi fikir umarım alırsın. aklıma ne geldi biliyomusun, senin heliye bi wireless cam taksak ve bizim canavarların alçak irtifadan videolarını çeksek... hele benim evo toprak zeminde giderken gerçek wrc gibi olur yaa..

burakk7
05-06-2007, 20:34
evet mustafa abi geliyor şuan yüklüyorum. şaşırtıcam azıcık sizi bakalım beğenicekmisiniz. bu arada mail adresim burakkaraman77@hotmail.com

evet heliye kamera işi çok güzel. şahane olur bencede buluşmada mutlaka konuşalım.

cagatayhh
05-06-2007, 21:16
oo valla süper olur yaa!!! aslında ortak bi ep heli mi alsak mustafa abi bi de dediin gibi bi wireless cam taksak tam süper olur;) :)

aceven
06-06-2007, 08:53
beyler demicektim ama diyeyim benin aklımda bir ep heli olayı var zaten. bni tane gördüm ama menzili kısa 50 m. şöyle 100 m olan bişe bulursam alıcam üç kanallı bi tane. küçük olması lazım zira yurt dolabına nasıl sıgar yoksa :)