PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Merhaba Arkadaşlar Önerilerinizi Bekliyorum



DyaVoL
19-07-2008, 13:36
Merhaba Arkadaşlar ben ıkıncı helımı alıcam bundan önce lama v4 kullandım artık E-sky Honey Be King 2 ye geçiş yapıcam ıkıtane seçenegım var hangını alsam bana yardımcı olursanız sewınırım

1. ıkıncı el bı cıhaz arakdaşın demesıyle 1-2 kes uçurulmuş sımatör kablosu vs yanında var ve kuyruk borusu fıber dıyorlar herhalde palstıkımsı bişey[ buda sıfır sayılırmış ]

2. ise sıfır bi cihaz kuyruk borusu alımınyum galıba sarı altın tıpı bişey sımılatör kablosu vs vermıyor bırde 2.4 Ghz miş alet


önerılerınızı beklıyorum arakdaşlar ıkısnınde fıyatı bırbıne yanık 20 -30 lıra f ark oynuyor şimdiden tşk ederım bugün yorunlarınızı yazarsanız sewınırım çünkü yarıun alıcam ürünü..

delphi911
19-07-2008, 14:14
Merhaba Arkadaşlar ben ıkıncı helımı alıcam bundan önce lama v4 kullandım artık E-sky Honey Be King 2 ye geçiş yapıcam ıkıtane seçenegım var hangını alsam bana yardımcı olursanız sewınırım

1. ıkıncı el bı cıhaz arakdaşın demesıyle 1-2 kes uçurulmuş sımatör kablosu vs yanında var ve kuyruk borusu fıber dıyorlar herhalde palstıkımsı bişey[ buda sıfır sayılırmış ]

2. ise sıfır bi cihaz kuyruk borusu alımınyum galıba sarı altın tıpı bişey sımılatör kablosu vs vermıyor bırde 2.4 Ghz miş alet


önerılerınızı beklıyorum arakdaşlar ıkısnınde fıyatı bırbıne yanık 20 -30 lıra f ark oynuyor şimdiden tşk ederım bugün yorunlarınızı yazarsanız sewınırım çünkü yarıun alıcam ürünü..

2.4ghz varken 2.4 ghz alınır. Kuyruk borusunun karbon olması bence o kadar önemli değil. Ayrıca helinin orijinal hali en iyi halidir. En ufak kırım geçirmeyen heli en azından titreşimden kaynaklanan gevşemeler yaşamaya başlar.

Dün heliyi (HBK2)çalıştırdım. Bir türlü havalanmadığı gibi daha önce alışık olmadığım bir ses gelmeye başladı.
Meğerse motorun vidaları gevşemiş. Motoru tekrar sıktım her şey normale döndü.

jakoben
19-07-2008, 17:27
bencede 2.4 olanı hemde sıfır galiba kesinlikle onu tercih et ;)

DyaVoL
19-07-2008, 23:50
ama ıkıncı el cıhazda sıfır gıbı egitim ayağı extra pıl sımilasyon kablosu verıyor yanında 2.4 ghz çokmu önemlı

__sin__
20-07-2008, 00:16
2.4 ghz olanı tercih etmende fayda var :)

DyaVoL
20-07-2008, 00:19
peki sonradan olmuyormu cıhaz 2.4 ghz

pek anlamıyorumda

SwTaArRs
20-07-2008, 00:33
2.4ghz için tekrar kumanda ve alıcı alman lazım.
onun yerine diğer sette olan şeyleri alman daha hesaplı olur.

DyaVoL
20-07-2008, 00:41
yanı alıcı ve kumanda aldımmı 2.4 oluyor ve bu alıcı ve kumandayı da diğer heli aldıgımda onun içinde kullanabılırım

B_B_B
20-07-2008, 13:39
evet olayın heliyle alakası yok, kumanda ve alıcı 2.4 olursa heli de öyle olur haliyle.

DyaVoL
20-07-2008, 16:03
şimdi son önerılerınızı almak istiyorum arkadaşlar hangını alayım ıkıncı elımı yoksa sıfırımı alayım lütfen yardımcı olun

borazengin
20-07-2008, 19:16
sıfır tabiki çünkü 2.4 ghz :)

B_B_B
20-07-2008, 20:34
sıfır tabiki çünkü sıfır.

DyaVoL
20-07-2008, 22:00
Merhaba arkadaşlar öncelıkle cevap verdıgınız için tşk ederım

Sıfırı al demişsiniz arakdaşlar ben fıyat güncellemesini yazayım ve extraları

1. Sıfır olan cihaz 2.4. Ghz fiyatı 307 Ytl.

2. cihaz ikinci el ama hiç Kullanılmamış Gibi yani satıcı hiç uçurmamış Metal aksam var hanı komple mor renklıler varya onlardan kuyruk ve üst pervane yanı yanında plastık olanlarıda verıyor. similatör kablosu yedek pil yedek pal yedek kuyruk pervanesıde verıyor fıyatı 350 ytl

bu şekılde yorum yapmanız daha kolay alır sanırsam

yellowaircraf
20-07-2008, 22:48
Sifir olani almaniz daha mantikli gorunuyor...

GuNeSh
21-07-2008, 00:41
ucuz ve 2.4Ghz mantıken bence de sıfır olanı almak lazım. yani en başta 2.4 ve sıfır. :)

borazengin
21-07-2008, 01:11
sıfır olsun sıfır :D

oguzkagan
21-07-2008, 11:36
satıcı adam bunları bir okusa hepimizi topa tutar valla :) :)

sıfır iyidir sıfır ;oleeea:

crowder
21-07-2008, 15:52
Satıcı adam benim ehehe bakkaldan plastik top seçerken bile top elinizden kayıp bi yere düşüverdimmi bakkal amca artık topu almıyor kullanılıp 2. el oldu ya artık topu almak zorundasın :)

2,4 ghz ile çok fark var DyaVoL sırayı bozmayım sıfır ala sıfır :)

Madem konu açmışsınız bence 2. el olan modele 350 ytl vereceğinize sıfır olanını alın daha sonra da fırcasız motor ve esc alın derim ben. İlk Etapda full metal parça şart değil.