PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1 mayıs pazar



le-bron_mc
28-04-2005, 19:07
Abılerım bu pazar yanı 1 de benım dersım yok hem bu fırsatı degerlendırmek hemde bırlıkte eglenmek ıcın bulusalım dıyorum ayrıca buyuk ıhtımalle benım ''nazo'' da gelıcek bı saat kararlastıralım ben butun gun bosum bıde :D frekansları yazalımda karısmasın

Penny
28-04-2005, 19:10
okadar çok frekansımız yokki mertcanım. pazar günü saat 3 gibi buluşalım derim hatta hasanpolatkan migrosun önünde. nedersiniz? ercihan abi, akın,alper ozan şşşşş nerelerdesiiniz???? hadi bu pazar güzel bişiler yapalım.

not : ayrıyeten hobbyrc tişörtü isteyen olursada yöneticilerle konuşuruz istetiriz. pazar bendenkini görün isterseniz bi çaresine bakarız.
bu linktende bakabilirsiniz
http://php.hobbyrc.com/forum/showthread.php?t=39

le-bron_mc
28-04-2005, 19:13
abı zaten yer hep aynı oldugu ıcın yazmıyım dedım :fısfıs: bızım hep beraber bı fotomuzda yoktu herkes gelırse cok ıyı olıcak

illgnsyyz
28-04-2005, 21:45
off road olacak galiba genelde bende gelmek isterim anakaradayım ama müsayit olursa gelmek isterim bu arada penny senle benim frekans aynı malesf:)

Penny
29-04-2005, 08:05
İllgnsyyz Vallaİ Ankarali ArkadaŞlarla Bİ BuluŞma Yapsak SÜper Olur. Gelmek İstersen Kapimiz Hemen AÇik :) Ortalama 2 Haftada Bİr GÖrÜŞÜrÜyoruz EskİŞehİrlİler Olarak. Ankaraya Gelebİlİrİz Aslinda Bİ BuluŞma Ayarlanirsa.

penguen
29-04-2005, 08:41
Gökhanım tamda aklımdan buluşma geçiriyordum. herhalde bir manim yok(ben de tam bilmiyorum) ama gelirim gibi. çok özledim sizi. i hep beraber otomuz olsun. bu arada fotoğraf makinası için tripodu olan var mı????? getirirseniz hepimizin olduğu bir foto çekeriz.:yuppiyuv: :yuppiyuv: :yuppiyuv:

Penny
29-04-2005, 11:25
Bende Dİgİ Foto Mak. Var Getİrİrİm. ;)

illgnsyyz
29-04-2005, 12:32
tabi güzel olur ankara buluşması ama ben pek kimseyi tanımadığım için olaya giramiyorum daha önce organize edenlerin ayarlaması daha uygun olur fikrimce

İnfinity_DREAM®
29-04-2005, 15:29
yaa bende bu pazar ordayım arkidişler kambersiz düğün olurmu hiç :D neyse ben gökan'a haber veririm siz merak etmeyin bende celiyorumm

le-bron_mc
29-04-2005, 17:17
valla konuyu ben actım herkes gokhan abıye haber verıyo :mad: saka bı yana ankarayla bı bulusma cok guzel olurdu ama soyle planlı programlı

Penny
29-04-2005, 17:39
:) Kizma Mertcanim. Pazar GÜnÜ Hava Umarim KÖtÜ Olmaz. Ayri Olsada Bİ Yerde Toplaniris En Azindan.

İnfinity_DREAM®
29-04-2005, 19:25
umarım hava iyi olurda bir problem olmaz . mertcan da bu arada sende kızma :D sen bizim kardeşimizsin..neyse hava kötü olsa bilene biryerlerde toplanrız ama nerede buna siz karar verin . hee bakarsınız hava iyi olur mangal yaparız hee nedersiniz.:D:D

İnfinity_DREAM®
29-04-2005, 19:26
şöle mangal üsttü savage nasıl olur :D sence uyarmı gökancım:fire: :fire:

le-bron_mc
29-04-2005, 20:12
calıstıgını bı gorsek yaparız abı :D

penguen
30-04-2005, 00:42
valla ben size bakıyom.siz nerede ne zaman derseniz.:eyweyw:

Penny
30-04-2005, 08:29
saat 3 uygunmudur arkadaşlar? uygunsa 3 te hasan polatkan migrosun önünde buluşalım. ordaki duruma göre bişiler yaparız. oke??
mertcan dün gece 11.30 kadar savage ile ugraştım umarım çalışır :hımm:
ercihan abi beni ararsın sen oke? bu arada mangal üstü yaparız abi sen iste yeterki :cool:

le-bron_mc
30-04-2005, 14:40
abı elıne saglık nasıl odıcem borcumu bılmem bana uc uyar

Penny
30-04-2005, 14:45
1 Mayis Katilimcilar :)
- Le_born_mc (mertcan) :cool: & ArkadaŞi :confused:
- Penguen (akin) :cool:
- Infinity_dream (ercİhan) :cool:
- Roadwarrİor (alper) :cool:
- OZZY (OZAN) :cool:
- Penny (gokhan) :cool:

UMARIM HAVALAR YAMUK YAPMAZ ;) :hııııııı:

İnfinity_DREAM®
30-04-2005, 15:43
ewet akadaşlar havabu aralar biraz bozuk ama umarım yarın iyi olur yarın saat 3 bana uygun bilmem diğer arkadaşalarada uyarmı neyse saat 3 uygundur :)

penguen
30-04-2005, 17:38
bana uyar. 3te orada olurum. fakat çok kalamıyacağım gibi. mümkünse ve havalar iyi olursa mangalı sonra yapalım. hem ercihan abinin yanına gider mahmudiye'ye orada yaparız:D :D :D

Penny
30-04-2005, 18:10
Evet ÖnÜmÜzdekİ BuluŞmamizi Mahmudİyede Yapariz Mangal Ve Off-road Keyfİ ;)
Son Karar ArkadaŞlar Saat 3 Te Hasan Polatkan Mİgrosun ÖnÜndeyİz ;) GÖrÜŞmek Üzere.

İnfinity_DREAM®
01-05-2005, 16:29
yaa arkadaşlar kusura bakmayın hepinizden çok özürdiliyorum gerçekten enemlii ve mühüim işler olduğundan dükkanı yanlız bırakamadım ve gelemedim lüften darılmayın ve kızmayın neyse birdahaki buluşmamızı mahmudiyede yaparız havalar bir güzel ısınsın ben hepinizi misafir edecem siz merak etmeyin bende öyle affettircem kendimi:)ben gelemedim diye siz kesinlikle gelmemezlik yapmıcaksınız haa ona göre:aaaoovv:

le-bron_mc
01-05-2005, 20:50
Abıcım onemlı degıl zaten cok soguktu arabalardanda randıman alamadık yamur basladı bızde ayrıldık

penguen
02-05-2005, 01:30
savageler bugün çok nazlıydı zaten...:D :D :D ercihan abi hiç sorun değil en kısa zamanda görüşmek üzere....;)

Penny
02-05-2005, 08:49
bütün haftaiçi savage ler ile ugraştım ama haftasonu saat 3 te hüsran ile sonuçlandı. alperin tt01 i ile biraz neşemiş yerine geldi :) saolsun. akın umarım resimleri yakında koyarız? ama sanırım en kalabalık buluşmamızı yaptık :)
le_born_mc (mertcan) & seçil
penguen (akın)
ozzy (ozan)
roadwarrior (alper)
penny (gokhan) & peri & ugur
CEP TELEFONUYLA ÇEKTİM AMA ÇOK İYİ ÇIKMADI RESİMLERİN DEVAMI PENGUEN (AKIN) DAN BEKLİYORUZ.

le-bron_mc
02-05-2005, 09:19
en kalablık ve en cok usudugumuz bulusma :D :D

İnfinity_DREAM®
02-05-2005, 13:11
neyse bir sonraki buluşmada hep beraber gene beraber olmak dileğiyle bundan sonraki buluşmayı dediğim gibi mahmudiyede havanın iyi bir olduğu zaman yaparız hepiniz benim misafirim olacaksınız tabiki üşüme yok donma yok sıcacık bir gün geçireceğiz
araziler mükemmel ortam süper ben sizlere ne off road lık yerler göstercem bir bakın hele:D neyse şaka bir yana bir dahaki sefer burdayız mahmudiyede aynı kadro ile

!Amorfy.BaRoS+
02-05-2005, 16:34
Bi ben sevemedim şu Dev kamyonları :) Ama tüp şaseli bir kep görmek Güzel :)

roadwarrior
02-05-2005, 16:56
Herkesin ayağına sağlık....

Bİ daha ki buluşmayı guzel bir havada yapalım....

Penny
02-05-2005, 16:59
Kusuruma Bakmayin Organİzasyon KÖtÜydÜ :( Ama Zamanla İyİ GelİŞmeler Olacak.

100kmh2sn
02-05-2005, 17:09
gökhan kötü olacak bişi yok,önemli olan ilk adımları atabilmek ..biliyorsun önce imeklemek lazım sonra yürümek en son koşmak.

penguen
02-05-2005, 21:05
gökhan sizlerle geçirdiğim hiçbir zaman kötü değil be abim:ıggcck: :eyweyw: valla çok iyi zaman geçirdim.

penguen
02-05-2005, 21:07
ha bu arada fotoğrafları en kısa zamanda tab ettirim koyaycağım inşallah ama ne zaman işte onu bilmiyorum...:D :D :D

Penny
03-05-2005, 08:28
bi an önce yap akın ;) güzel kareler yakaladıgına eminim.

le-bron_mc
03-05-2005, 09:42
evet evet gokhan abıye katılıyorum ama secıl gozlerı kapalı cıktı galıba:D :D

penguen
03-05-2005, 12:07
mertcan o fotoğrafı basına dağıtacam:D :D :D ben en çok 2 yaşında çocuğun olduğu fotoğrafları sevdim. zaten o da anladı neyin iyi neyin kaka olduğunu:lol: :yuppiyuv: :ahhahyt: :yuppiyuv:

le-bron_mc
03-05-2005, 12:24
dısardan mudale vardı cocuk ozgurce karar veremedı:D abı sende hemen cocugun yasını ogrendın dımı kaka dıyınce :hııııııı:

penguen
03-05-2005, 12:40
hiçte bile çocuk özgür iradesiyle karar verdi:D :D :D babası cici diye sev dedi. gökhan'ın arabayı cici diye sevdi. seninkine dönünce ıı dedi...geleceğin HobbyRCcisi belli oldu. bi daha ki toplantıya onuda çağıralım(sevgilimin fikri):lol:

Penny
03-05-2005, 14:48
Akincim Bİ Dahakİ Toplantida Kiz ArkadaŞinida Aramizda GÖrmek İsterİz.
Mertcan & Gİrlfrİend
Akin & Gİrlfrİend
:) GÜzel Olur.

İnfinity_DREAM®
03-05-2005, 22:58
ya arkadaşlar bu pazar bence mahmudiyede bir buluşma düzenliyelin siz ze bir arkadaş la tanıştıracam kendiside yeni rc uçak aldı ve bu pazar mahmudiyeye uçurmaya gelecek gelişmelerden size bilgi verecem

penguen
04-05-2005, 01:14
:ühühü: ercihan abi maalesef 2 hafta boyunca ben yokum.sınavlarım geldi yine:hııııııı: .çok ters zamanda başlayıp çok ters zamanda bitiyor. inşallah daha sonra daha müsait bir zamanda:fisdua:

le-bron_mc
11-05-2005, 11:18
mertcan o fotoğrafı basına dağıtacam:D :D :D ben en çok 2 yaşında çocuğun olduğu fotoğrafları sevdim. zaten o da anladı neyin iyi neyin kaka olduğunu:lol: :yuppiyuv: :ahhahyt: :yuppiyuv:

Iste 1 mayıs'ın en sevımlı olayı{ben hala sıke oldugunu ıddıa edıyorum ama :D :D}

penguen
11-05-2005, 11:20
evet gördüğünüz gibi çocuk bile hangi arabayı seveceğini biliyor:D :D :D

Penny
11-05-2005, 12:00
Ne Şİkesİ Var Yahu :) Ben Şİke Felam GÖremİyorum Ortada. Resİm AÇik Ve SeÇİk Ortada

roadwarrior
12-05-2005, 15:18
Beyler fotograf bir tek bu mu?Başka çekmediniz mi?

Penny
12-05-2005, 16:06
Akinin Foto Mak. Yamuk Yapti DÜzgÜn ÇikmamiŞ Resİmler O YÜzden Koymadik ;)