PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Full HD Eskihisar Balıkçı Barınağı&Osman Hamdi Bey Evi ve Müzesi



erhant2005
08-05-2013, 16:44
Arkadaşlar merhaba,

İkinci havadan çekim görüntüleri ile karşınızdayım, videoya aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
Videoyu 1080p yani Full HD çözünürlükte izlemenizi tavsiye ederim.

Videonun içeriği: Eskihisar Balıkçı Barınağı & Osman Hamdi Bey'in Evi ve Müzesi

Yorumlarınız ve değerlendirmeleriniz benim için önem arz etmektedir, esirgemezseniz ve videonun tamamını izlerseniz sevinirim.

İyi Seyirler ve iyi çalışmalar dilerim...

Video Linki :

http://www.youtube.com/watch?v=HY3od8264EE

TECHnic
09-05-2013, 00:46
Güzel bir çalışma olmuş yine Erhan.
Eline sağlık.

Yalnız bu forumda multikopterini denize düşüren arkadaşların açtığı konular var.
İnşallah hiçbir arkadaşımızın başına gelmez tabiki. Ama herzaman dikkatli olmakta fayda var...
İyi uçuşlar...

Etna81
09-05-2013, 09:30
Çok güzel :) harika bir zevk . Ellerine sağlık

erhant2005
09-05-2013, 09:58
Güzel bir çalışma olmuş yine Erhan.
Eline sağlık.

Yalnız bu forumda multikopterini denize düşüren arkadaşların açtığı konular var.
İnşallah hiçbir arkadaşımızın başına gelmez tabiki. Ama herzaman dikkatli olmakta fayda var...
İyi uçuşlar...

Teşekkür ederim yorumunuz için inşallah kimsenin başına o tarz bir durum gelmez diyelim :)

sonyman
10-05-2013, 23:50
video gizli yazıyor bi sorun var sanırım

xm@n
11-05-2013, 17:10
Aynen gizli.

celikay67
12-05-2013, 20:46
Tebrikler Erhan,gerçekten çok güzel olmuş, benim sormak istediğim you tube yüklerken nasıl yapıyorsun,benim videoların kalitesi çok düşüyor ve çamur gibi görüntü oluyor..bunu nasıl yapıyorsun,paylaşırsan memnun olurum..

ozan07
12-05-2013, 23:56
Kolay gelsin eline sağlık.

harley
13-05-2013, 09:51
Kompozisyon harika olmuş. Ama kamera stabilazasyonu, çekimi ve video işlenmesi için aynı şeyi söyleyemem. Onlarda olsaydı herhalde yılın en güzel manzara çekimi olurdu.

carpe
13-05-2013, 10:41
Tebrikler Erhan kardeşim.
Ekipmandan biraz bahsedebilirmisin?Biraz duraksayarak kayıt olmuş ama manzara çok güzel işlenmiş.

erhant2005
13-05-2013, 11:45
Yorum bırakan tüm arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum, eleştirilerinizle kendimizi daha iyi noktaya taşıyabiliriz, bunun için eleştirileriniz fikirleriniz benim için çok önemlidir.

Şimdi gelelim sorularınıza; Öncelikle video üzerinde bir kaç değişiklik yapmaya çalıştığım için yayından çekmiştim ancak denediğim şey olmayınca tekrar eski haliyle yayına aldım, şu an sıkıntısız bir şekilde FULL HD olarak izleyebilirsiniz.

@celikay67; Youtube'a yüklerken herhangi bir ayar vs... yapmıyorum, video montajını yaptığım programla montajın bitmiş halini bilgisayarıma yani dışarıya aktarıyorum, sonrasında youtube hesabıma girip videoyu upload ediyorum, ekstradan bunun dışında yaptığım herhangi bir şey bulunmamaktadır.

@harley; Stabilite konusunda haklısınız biraz benim acemiliğime geldi biraz da teknik ekipman yetersizliğinden böyle oldu, ancak izlemiş olduğunuz video üzerinde hiç bir stabilizasyon işlemi bulunmamaktadır. Ham videodur sadece yer yer yavaşlatmalar vardır. Daha iyi videolarım şu an montaj aşamasında onların üzerinde çalışıyorum bittiklerinde tekrardan seyirinize sunacağım inşallah.

@carpe; Aslında duraksayarak kayıt olmadı, ben bazı sahnelerin önemini vurgulamak için dönüşleri veya iniş-çıkışları yavaşlatmak istedim, gopro hero3 black edition ile 1080p 60fps çözünürlükte çektiğim için buna uygun olarak yavaşlatmalar yaptım.

carpe
13-05-2013, 12:03
Birsüredir bende bulaştım multikopter işine elimde iki tane var ve birtanesini FPV için düzenledik.Önümüzdeki günlerde bende deneme çekimlerine başlamak istiyorum.
Bu arada hangi kartı kullandığınızı merak ettim.

erhant2005
13-05-2013, 13:46
Birsüredir bende bulaştım multikopter işine elimde iki tane var ve birtanesini FPV için düzenledik.Önümüzdeki günlerde bende deneme çekimlerine başlamak istiyorum.
Bu arada hangi kartı kullandığınızı merak ettim.

Çok keyifli bir hobi gerçektende tutunca bırakmıyor :)
Kart olarak kopterin üzerinde DJi Naza mevcut.

cky
13-05-2013, 16:22
Bence yine güzel bir çalışma genel itibarı ile, özellikle resim seçimleri, çekim açıları, çekim stratejisi, kompozisyon, bunlar bilgi, biraz yetenek, çokça tecrübe(çekim) isteyen ve zamanla olabilecek işler, Uçuş sistemi, kamera ekipman işleri ise, imkanlar nispetinde, hemen de olabilecek şeyler. Yani demek istediğim; Eğer bu çekim, bilmem kaç bin dolarlık bir sistem ile yapılmış olsaydı elbette çok daha iyi olurdu. Elinize sağlık..

erhant2005
13-05-2013, 17:25
Bence yine güzel bir çalışma genel itibarı ile, özellikle resim seçimleri, çekim açıları, çekim stratejisi, kompozisyon, bunlar bilgi, biraz yetenek, çokça tecrübe(çekim) isteyen ve zamanla olabilecek işler, Uçuş sistemi, kamera ekipman işleri ise, imkanlar nispetinde, hemen de olabilecek şeyler. Yani demek istediğim; Eğer bu çekim, bilmem kaç bin dolarlık bir sistem ile yapılmış olsaydı elbette çok daha iyi olurdu. Elinize sağlık..

Çok teşekkür ediyorum Çetin abi, mümkün olduğunca iyi işler çıkartmaya çalışıyorum naçizane, beğendiyseniz ne mutlu bana. Yeni videolar gelmek üzere, montajlarının üzerinde çalışıyorum umarım onlarda kendimi bir tık öteye taşıyabilirim.