Club Savage


Konu Bilgileri;


  •  » Konudaki mesaj sayısı : 4471
  •  » Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Sayfayı Paylaşın :


Toplam 4471 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor


Sayfa 1 Toplam 224 Sayfadan 12341651101 ... SonuncuSonuncu

  1. #1
    Club Savage İlk Üyesi

    Aracım Savage Limited Edition olarak yola çıkmış, arada savage x konversiyonuna uğramış, en sonunda custom mod savage haline gelmiştir

    LST Heavy Duty Amortisörler, LRP .28 motor, Ofna JP3 vs vs, modu tadı yerinde bir araçtır
    Konu ersunsoz tarafından (06-09-2010 Saat 22:19 ) değiştirilmiştir.
    ---

  2. #2
    kıskanç ersun abiiii

  3. #3
    ya hadi savageci yokmu ya koca forumda.Güncellll
    ---

  4. #4
    sadece savage değilde mt club yapsan daha ii olurdu

  5. #5
    Buda benim Savage X,

    Modifikasyonlar daha çok Off-road yarışları için yapıldı.
    3 vites difrensiyel
    Heavy duty dog bones
    RPM hafif ve -2 degree salıncaklar
    Metal tuned pipe
    Aluminyum metal dif. kutuları
    HPI Nubz tekerlekler
    LGC (Ağırlık merkezi düşük) TVP şasi
    Racing clutch bell
    Spur hala plastik , bence uygun olanıda plastik olması.
    Süspansiyon yayları
    Parma X-Citer body
    Aklıma gelenler bunlar

    Resimler için:
    http://www.hobbyrc.com/forum/showthread.php?t=20674
    __________________
    Konu notorious tarafından (24-08-2007 Saat 22:02 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    peki cengiz abi spur yiyen bir savage için önerin nedir?geçen sefer 1 sen ekullandığım spur bir anda bitti,2. seferde daha 3 depo kullandık bitti.Şimdi 47lik le onun pinyonunu takıyorum önerin ne olur spur yememesi için?yani takarken nelere dikkat edeyim??Bir de lcg şasi dediğin x şasimi yoksa lcg conversation kit diye satılan savageyi yere yapıştıran mı?

    sağol bu arada paylaşım için evet arkadaşlar devam edelim lütfen
    ---

  7. #7
    resimlerden anladım lcg şasi kiti almışın peki nasıl bir fark oluyor abicim bi kere daha dengelidir,hızda bir değişiklik oluyor mu bir de off road uygulamalarında ortası sürtmüyor mu?
    ---

  8. #8
    işte savage s25 buda benim CANAVAR...
    f-4.1cc motor
    integy aliminyum süspansiyon
    integy aliminyum salıncaklar
    komple metal alt koruma 3 parça
    aliminyum süspansiyon kuleleri
    metal tuned pipe
    perpornmans hava filtre
    integy aliminyum debriyaj
    15 diş hava kanallı pinion
    49 spur gear plastik
    geri kalan standart savage resimleri yakında eklerim saygılar..Alper

  9. #9
    çelik disk fren ve 3 vites şanzuman pardon yazmayı unutmuşum ...

  10. #10
    çok güzel bir CANAVAR sayın akpcintegy olayını çok sevdim
    ---

  11. #11
    Alıntı ersunsoz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    resimlerden anladım lcg şasi kiti almışın peki nasıl bir fark oluyor abicim bi kere daha dengelidir,hızda bir değişiklik oluyor mu bir de off road uygulamalarında ortası sürtmüyor mu?
    Adındanda anlaşılacağı gibi ağırlık merkezi çok düşüyor.Özellikle motor montaj plakası dog bone ile çok yakın.Ortası sürtsede sadece şasinin kenarları sürtüyor.Ağırlık merkezini düşürmenin en büyük avantajı virajlara hızlı girebilmek.Ama ben yinede takla attırabiliyorum.Özellikle şu aralar 40 serisi Crimefighter veya Bow tie tekerleklere bakıyorum.Onlar geniş olduğu için özellikle virajlarda dengeyi arttıracaktır.
    Spur konusuna gelince bende baştan çok spur yiyordum.Hatta aracı uzakdoğu dan getirdiğim için acaba arızalı ürün mü sattılar diye düşünüyordum.
    Bu konuda tecrübeli olan Alpay arkadaşımız yardım etti, şu anda kendim söküp takıyorum.Aslında yaptığım özel bir şey yok, aslında her söküp taktığımda içimde bir endişe olmuyor değil.
    Önce 4 vidayı çok sıkmadan takıyorum, çapraz olmaması için önce elle ayarlıyorum.Daha sonra şerit şeklinde kağıtlar kesip, çok zorlanmadan aradan geçiriyorum.Daha sonra vidalara bolca threadlock sürüp tam olarak vidaları sıkıyorum.Elle çevirdiğinde spur çok rahat dönmelidir.Aracı kullandıkçada vidaların gevşeyip gevşemediğini kontrol ediyorum.
    Sert çaprmalarda uzun süreli zıplamalarda, motor vidalarının gevşeme riski vardır, kontrol etmek lazım.

  12. #12
    ok cengiz baday abi çok sağol.Spur sorunumu hallettimama bu seferde ön aksımı kaybettim tower babam tower şeklinde yapıcaz artıkBir de çelik spur düşünüyorum.Yoksa çelik almayıp ucuz ucuz plastiklerle devammı etsem...?
    LCG şasi ile araba zevklimi yani savage ruhunu kaybediyormu yoksa daha mı zevkli oluyor?
    ---

  13. #13
    Bence Hpi Savage nin en büyük özelliği, aracı zevkinize göre modifikasyon yapılabilmesi, birçok firma parçalarını üretiyor.İsteyen alimunyum parçalarla görünüme önem verebilir, isteyen sağlamtırmak amaçlı mod lar yapabilir.Ben boş arazide bushing yapmaktan ziyade pist ortamında hız yapmayı seviyorum, dediğim gibi kişisel tercih.Savage sağlamlıkğı ile ön plana çıktığı için keyif veriyor tabi ki.

  14. #14
    ya ben bu gün ön aksamım şasiden çıkmıştı hala kullanıyodum kulede olduğu için fark etmedim.Aracımı biraz daha modladıktan sonra lcg alıcam saol cengiz abi(ben de genelde pist kullanıcısıyım)
    ---

  15. #15
    arkadaşlar konu güncelleşsin.Salı gecesi parçalarımı sipariş ediyorum.

    Heavy duty central shafts
    Cup joints
    Pullstart
    Golden horizons steel spur 49 t
    binder head screw(6) x 10
    Integy titanyum şasi destekleri

    aklınıza gelen başka birşey varsa söyleyin
    ---

  16. #16
    Benim savage x e yaptıgım modlar; celik spur, hpi mor renk egzoz, whellie bar,aluminium dogbonelar,Racing clutch bell, kırmızı yumusak yaylar(suan siyahlar var) Dusunduklerim; yuruyen aksamı full aluminium dusunuyorum.
    Savage X-Micro Rs4 Drift-Losi Micro-T-Losi Mini Monster Baja-Team Losi Mini Lst2

  17. #17
    ya yürüyen aksamı ful yapmaktansa bence motora birşeyler düşünsen daha iyi olur derimBen dediğim gibi big bore ve ya hd süspansiyon,lrp spec.28 motor,racing slickleri ve lcg düşünüyorum bakacaz artık
    ---

  18. #18
    Araba daha yeni oldugu icin motorun suanki performansından memnunum. O yuzden motoru daha ilerki zamanlarda degistirmeyi dusunuyorum...
    Savage X-Micro Rs4 Drift-Losi Micro-T-Losi Mini Monster Baja-Team Losi Mini Lst2

  19. #19
    bakalım 3.95 beygir benim arabada nasıl olcak(bir yandan mutluluk verirken öyle bir motorun olması bir yandan da tekrar vites ayarı yapacağım için üzüyor)
    ---

  20. #20
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Mar 2006
    Nereden Nereden
    kadıköy - istanbul
    Yaş Yaş
    46
    arkadaşlar 3 vitesli sanzımanlarda 1 den 2 ye geçiş vitesi nasıl ayarlanıyo mutlaka sanzımanı sökmek mi gerekiyo...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Club HPI Mini Savage XS Flux
    Konu Sahibi lproagressive Forum MT
    Cevap: 278
    Son Mesaj : 24-01-2017, 18:05
  2. Club Flux - E Savage
    Konu Sahibi onur12 Forum MT
    Cevap: 1074
    Son Mesaj : 25-06-2015, 00:24
  3. Club Savage Antalya-Merkez
    Konu Sahibi ibrahimbodur Forum MT
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 28-11-2010, 22:31
  4. Club E-savage
    Konu Sahibi bO4aY Forum MT
    Cevap: 50
    Son Mesaj : 12-05-2010, 15:52

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •